lauantai 25. elokuuta 2018

Suihkarit

Jälleen kerran hirmuinen satsi suihkugeelejä (plus yksi vaahto) on tullut lotrattua. Aloitetaanpa sitten siitä vaahdosta.


Kesällä silmiini osui Sokoksella entuudestaan tuntematon merkki nimeltään Human+Kind. Tuolloin tuotteet olivat alennuksessa ja ostin testiin 2 suihkuvaahtoa sekä kasvoputsarin. Tämä greippinen suihkuvaahto oli kyllä ihana, tuoksu oli mukavan sitruksinen eli voisin ostaa tätä joskus toistekin alennuksesta. Normihinta tällä on Sokoksella 9,90 €.


Treacle Moonin vadelmalle tuoksuva suihkari oli sellainen peruskiva, mutta ei jäänyt mitenkään erityisesti mieleen.


Tämä Avonin suihkari kului onneksi tänään loppuun. Tuoksu oli mun makuun liian mustaherukkainen, vadelma tuoksui vain pienenä häivähdyksenä.


Kamill on minulle ihan outo merkki, tilasinkin tämän jostain nettikaupasta. Tämäkin oli sellainen peruskiva suihkari.


Tältä odotin paljon ja kyllä tämä osittain täyttikin odotukseni. Tuoksu oli ihanan mandariininen, mutta seassa oli jotain muuta (ehkä vanilja?) ja se vähän tympäsi, minä kun olisin tahtonut sellaisen puhtaan mandariinisen tuoksuelämyksen. Mutta, kyllä mä tätä voisin joskus tilata toistekin =)


Voi että, miksi ihmeessä Fa katosi aikoinaan kaupoista, siinä on merkki jota olen kyllä kaivannut. Tämä suihkugeeli hurmasi minut ja varmaan mun on pakko jossain vaiheessa tilata tätä muutama pullo jemmaan.


Kesälomalla käytiin reissu Luulajassa ja paluumatkalla pysähdyttiin Haaparannassa. Perinteisesti haalasin mukana Barnängenin suihkareita. Tämä tapaus ei ollut kuitenkaan yhtään mun makuun, tuoksu taisi olla jopa jollain tapaa raskas. Pullo sen sijaan oli kyllä nätti kuin mikä =)


Tätä minä hiukan epäilin, kookos kun on tuoksuna mulle vähän sellainen ristiriitainen. Tämä ei kuitenkaan tuoksunutkaan kookokselle, tai jos tuoksui, aromi oli todella mieto. Mun nenään tuoksu oli sellainen puhdas ja harmittelenkin miksen ostanut tätä useampaa pulloa.


Huh, vihdoinkin päästään viimeiseen pulloon. Pullon ulkonäkö antoi mulle mielikuvan hurmaavan trooppisesta ja ananakselle tuoksuvasta sisällöstä, mutta sain sitten pettyä. Ananas tässä ei tuoksunut ollenkaan ja muutenkin tuoksu ei vastannut pullon ulkonäön aikaansaamaa mielikuvaa. Ei tuoksu tietenkään huono ollut, mutta mun nenään se vaan oli tylsä.

2 kommenttia:

  1. Törmäsin Fa -tuotteisiin Saksassa, ja tuli heti muistoja lapsuudesta. Olisi pitänyt varmaan ostaa jotain testiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, mä olisin varmasti kahminu tuotteita mukaani pullotolkulla =D

      Poista