lauantai 13. syyskuuta 2014

Tunnustan, olen hiukan tilaillut!

Ennen elokuun loppuneiden tuotteiden ruotimisen jatkamista lienee syytä tunnustaa pieni repsahdus. Tai useampikin. Kävi nääs hassusti ja viime aikoina oon tehnyt 2 tilausta Feeluniquelle ja 2 Escentualille (täältä en ollutkaan aikaisemmin tilannut mitään). Ette varmasti halua tietää mitä kaikkea tulikaan tilattua... ;) Eli täältä pesee, aloitetaan vaikkapa Feeluniquen tilauksista.


Mähän rakastuin Crabtree & Evelynin India Hicks käsivoiteeseen ja niinpä tilasin tuommosen setin jossa on ko. käsivoide, suihkari ja kroppavoide minikokoisina. Lisäksi mun oli pakko kotiuttaa vielä yksi C & E:n tuote eli käsivoide nimeltään Caribbean Island Wildflowers. Ja koska käsivoiteita ei voi olla liikaa, ostoskoriin heilahti myös minikokoinen Figs & Rougen Mango & Mandarin tassuvoide.

Sitten se toinen tilaus samaiseen nettikauppaan...


Palmer'sin hiustenhoitoaine, Figs & Rougen Mocha orange käsivoide normikoossa (joo, taas käsivoidetta!) sekä Tara Smithin base coat serum hiuksille. Viimeksi mainittua oon jo testannu, sen verran utelias olin tuotteen suhteen. Mutta, siitä sitten juttua omassa postauksessaan.

Sitten ne Escentualin tilaukset ja tosiaankin, nyt tilailin heiltä ensimmäistä kertaa ja koukkuun jäin. Miinusta tulee postikuluista vaikkeivat ne suuret olekaan, plussaa taasen siitä että heillä ei tarvitse kytätä niitä tullijuttuja toisin kuin Feeluniquella. Tai ainakin mä käsitin niin ettei tarvitse kytätä, kertokaa toki jos oon väärässä =D

Ensimmäinen tilaus olikin se suurempi tilaus joten katotaanpas ensin sitä yhteiskuvaa.


Roger & Gallet on merkkinä kiinnostanu mua jo pitkään ja elokuussa heillä olikin hyviä tarjouksia. Varsinkin hajuvesiä oon kuolannu joten nyt sitten päätin iskeä hyvän tilaisuuden tullen. Heidän sivuillaan kyllä sanottiin ettei hajuvesiä toimitettaisi, mutta kyllähän tuo onnistui. Ehkei noita Roger & Galletin haisuvesiä sitten luokitella hajuvesiksi, tiedä häntä.


Oottako ikinä kuullu että olisin tilannu aikaisemmin käsivoiteita jostain..? ;) Eli, 3 käsivoidetta oli pakko tilata, Crabtree & Evelynin Pear and Pink Magnolia (ihana!), Roger & Galletin Fleur d'Osmanthus (herkku!) ja niin ikään Roger & Galletin Bois d'Orange (menettelee, tosikäytössä totuus selvinnee). Viimeisin oli osittain testimielessä hankittu, ko. hajuvettä kun olin ajatellut tilaavani, mutta tuoksuteltuani tätä plus lukiessani arvioita muutinkin mieleni.


Sitten oli pakko tilata Roger & Galletin sitruunainen saippua, tämänkin tilasin testimielessä kun olin iskenyt silmäni samantuoksuiseen hajuveteen. No, tykkään kyllä tämän saippuan tuoksusta, mutta loppujen lopuksi tämänkin suhteen muutin mieleni... =D Pussukassa on pari näytettä joihin en ole vielä sen kummemmin perehtynyt.


Sitten se ihanuus <3 Olin katsellut tätä kuolaten (juu, pelkkä pullon ulkonäkö sai mut ihastumaan) ja arvostelujakin olin lueskellut. Tuoksujen tilaaminen on aina vähän arpapeliä vaikka miten perehtyisi kuvauksiin, mutta onneksi tilasin tämän, kyllä tämä on kiva tuoksu. Tästäkin pitää tehdä oma postaus eli palaan asiaan myöhemmin...


Nämä olivat sitten kaupanpäällisiä, en muista enää mihin Roger & Galletin tuotteeseen liittyen. Eli tuollainen pieni meikkipussukka ja jotenkin en ollut perehtynyt asiaan tarkemmin ja olikin iloinen yllätys kun pussukan sisällä oli vielä tuollainen minikokoinen kroppasorbetti tmv. Fleur d'Osmanthuksen tuoksuisena.

Huh, joko hengästyttää? Ei se mitään, niin hengästyttää mullaki, mutta eiköhän jatketa...


Toinen Escentualin tilaus oliki pienehkö kun en ilenny tilata enempää ;) Syväpuhdistavan shampoon tilasin jemmaan kun oli hyvässä tarjouksessa ja sitten tosiaan tilasin lisää Roger & Galletin tuoksuja. Kauan pähkäilin mitä tilaisin (päätin pihistellä ja tilata vain 2) ja yllätyksekseni valitsin toiseksi Jean Marie Farina Eau de Colognen. Tämä on siitä jännä tuoksu, että tämä on lanseerattu alunperin vuonna 1806. Tähän mun pitää vielä tutustua vähän paremmin, en oo varma pidänkö tästä vaiko en. Sen sijaan tuo Fleur d'Osmanthus on aivan ihana, tämän päätin tilata heti kun olin tuoksutellut kyseistä käsivoidetta.

Siinä siis tilaukset, mutta näytetäänpäs mitä mun mukaan lähti Kaakkurin Citymarketin talossa sijaitsevasta hiustuotteiden outlet-kaupasta.


Kolme Goldwellin shampoota (tai nämähän käy myöskin suihkareina) kustansi kympin, samoin Tigin hoitsikka. Epäilemättä tulee käytyä toistekin tuolla, mitä katselin niin ihan hyvän hintaisia tuotteita siellä oli. Käykääpä siis kurkkaamassa jos eksytte sinne päin =)

2 kommenttia:

  1. Voi että, kun oot löytäny kaikkea kivaa ja ihanan värikästä :D.
    Ei pitäisi sun kädet olla kuivat taalvella tuolla voiteiden määrällä myöskään ;).
    Hyvä tietää lisää positiivista kommenttia tuosta Kaakkurin Hiustuote-outletista, ehkä sinne itsekin eksyisi jossain vaiheessa :).

    VastaaPoista
  2. Sanos muuta, mäki rakastan tuota 'saalistani' =D

    VastaaPoista