perjantai 24. helmikuuta 2012

Bamboo by Attirance

Laitanpas nyt kehiin pikaista arviota toisesta Attirancelta tilaamastani käsivoiteesta. Tilauksen kanssa kävi muuten hauska juttu joka koitui minun onnekseni. Tilasin siis Bambu- ja Kirsikka-käsivoiteet, mutta paketista paljastui yksi ylimääräinen Bambu-käsivoide. Asia hiukan häiritsi minua ja pistin kyselyä heille. Noh, heillehän oli tosiaan käynyt moka ja saan kuulemma pitää tämän ylimääräisen käsivoiteen. Jo vain se mulle passaa! =) 

Ensin pari sanaa tuotteen ulkonäöstä. Mua viehättää tällaiset metalliset tuubit ja pahvipakkauskin oli vallan kaunis. Vaikkei tällaisilla asioilla ole mitään merkitystä tuotteen toimivuuden kanssa, niin kyllä vain kauniita pakkauksia katselee mielellään.



Värityksestä tulee mieleen kevät ja sellainen ihana vihreä raikkaus, ai että minä tykkään!


Olen nyt jonkin aikaa käyttänyt tätä voidetta ja tiedättekös mitä, enää en ala päpisemään käsivoiteiden suhteen kuinka odotin niiltä enemmän. Melkein joka kerta olen todennut tuon ja tälläkin kertaa toteaisin ellen sitten olisi tehnyt tuota päätöstä. Tulin nimittäin siihen tulokseen että minä itse odotan ihan liikoja, talvi kuivattaa käsiä ja sillä siisti. Käsivoiteilla helpotetaan tilannetta, ihmeitä ei niilläkään saada aikaiseksi ellei sitten vähennetä käsien pesua ja läträtä voidetta useamman kerran päivässä. Ja minä kun en oikein noudata näitä juttuja niin saan siis pitää suuni supussa... ;)

Tämä käsivoide ajaa asiansa ja käytän tätä lähinnä öisin. Tämä imeytyy käsiin yllättävän nopeasti, tosin tokihan tästä jää sellainen pieni rasvaisuuden tuntu, mutta joihinkin muihin voiteisiin verrattuna tämä tosiaankin imeytyy kätösiin nopsaan. Tuoksu on sellainen vihreä ja itse pidän siitä. Tosin yksi pikkiriikkinen miinus siinä on. Ainakin minuun käsiini imeydyttyään voiteen tuoksu muuttuu jonkin verran, siitä tulee jollain tapaa maskuliininen. Älkää kysykö tarkemmin, en osaa selittää mitä tuoksulle tapahtuu =D Vaan eipä tuo loppupeleissä haittaa, tuoksu kun on kuitenkin miellyttävä verrattuna vaikkapa Body Shopin hamppukäsivoiteeseen. Moni varmaan tahtoisi tietää (tai ainakin minä itse vertailen niitä keskenään) millainen tämä Attirancen voide on verrattuna tuohon kulttimaineessa olevaan hamppuvoiteeseen. Noh, kuten tuli mainittua, on tuoksu tässä huomattavasti parempi ja jo se on paljon se. Toisekseen, hintakin on halvempi, Bambu-käsivoide maksaa 9,80 € ja tuubin koko on 120 ml. Hamppukäsivoide taasen maksaa 13,50 € ja voidetta tuubissa on 'vain' 100 ml. Kosteutustehoa minun on vähän hankala verrata, käytinhän hampun jo jokin aika sitten. Mutu-tuntumalla kuitenkin heittäisin ettei nämä ainakaan minun mielestäni eroa hirvittävän paljon toisistaan. Suosittelen kyllä näitä Attirancen käsivoiteita, mitä pikaisesti olen kokeillut sitä kirsikkaista niin oih, siitä saatan pitää vieläkin enemmän. Mutta siitä sitten arviota aikanaan.

Ja jos jotakuta kiinnostaa, niin Attirancen sivuilla käsivoiteesta sanotaan näin:

Ravitseva käsivoide, rikastettu 11 yrttiuutteella, jotka kosteuttavat ja suojaavat ihoa. Voiteen ainutlaatuinen koostumus on suunniteltu tekemään ihostasi pehmeä, miellyttävä ja terveen hehkuva. Virkistävä tuoksu.

Koostumus:

Karitevoi - ravitsee ja suojaa kuivaa ihoa. E -ja F-vitamiinit pehmentävät halkeilevaa ihoa, estää ihon ärsytystä parantaen sitä.

Avokadoöljy - runsaasti vitamiineja ja hivenaineita, auttaa ihoa palauttamaan luonnollisen kosteuden, elvyttää väsynyttä ihoa.

Bambu-uute - kosteuttaa ja vahvistaa ihoa, raikas tuoksu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti