lauantai 6. tammikuuta 2018

Muutama suihkugeeli

No niin, katsellaanpa sitten muutamaa suihkaria joista tänne blogiin tahdon kirjoitella parilla sanalla. Ensin Organic Shopin greipille ja limelle tuoksuva suihkugeeli.


Tämä oli sellainen ihan jees tuote, tosin vähän tästä jäi sellainen mälsä fiilis. Ehkä tuoksua olisi saanut olla minun makuun pikkasen enemmän.

Sitten nämä Yveksen tämän vuoden joulusuihkarit. Vasemmalla oleva tuoksuu vaniljalle ja oikealla oleva marjoille. Sen verran kivoja nämä olivat, että tilasinkin jemmaan isommat pullot näitä =)


Olen nyt harmikseni huomannut näiden Le Petit Olivierin suihkugeelien tuoksumaailman olevan ei niin tasalaatuista. Odotin paljon tältä mandariinille tuoksuvalta tapaukselta, mutta tämä ei tuoksunut juuri millekään. Ja minä kun odotin oikein ihanaa mandariinipläjäystä...


Persikka-aprikoosissa sen sijaan oli tuoksuakin, mutta huomasin sen olevan meikäläisen makuun vähän tylsähkö.


Karhunvatukalle ja orvokille tuoksuvassa suihkugeelissäkin oli tuoksua ja se olikin ihan kiva. Hiukan tuo karhunvatukka kyllä olisi saanut tuoksua enemmän.

Saa nähdä mille nuo loput Le Petit Olivierit tuoksuu, varsinkin verbenalle ja sitruunalle tuoksuvalle suihkarille olen asettanut kovat odotukset. Saas nähdä sitten joudunko pettymään.

4 kommenttia:

  1. Kitsastuoksuiset suihkusaippuat on tylsiä:( Sain just loppuun Organic shopin lavender & iris suihkusaippuan (tykkään laventelista), mutta siitä irtosi tuoksua todella niukasti. Petit Oliviereista olen käyttänyt vain kunnolla tuoksuvan jonkun mansikkaversion.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta =/ Kyllähän nuo Yveksetki olis voineet tuoksua aavistuksen enemmän, mutta niistä kuitenkin selkeästi erotti tuoksun. Mä taidan olla aika vaativa suihkareiden tuoksujen suhteen =D

      Poista
  2. Le Petit olivierin sitruuna oli mulle ainakin pettymys... siirtyi käsisaippuaksi, kun tuoksu oli niin laimea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo minun mainitsema verbena-sitruuna oli aivan ihana tuoksultaan, ei siis onneksi tarvinnut pettyä =)

      Poista