lauantai 14. lokakuuta 2017

Panda-puuteri

TonyMolyn hupaisassa pakkausessa oleva puuteri alkaa vedellä viimeisiään, joten on hyvinkin korkea aika kirjoittaa siitä jotain.


Täytyy myöntää, että söpö lapsenomainen pakkaus vaikutti kummasti ostopäätökseeni ;) 


Puuteria on kahdessa sävyssä ja jonkin aikaa pähkäilin kumman otan. Vanillassa oli kuvauksena 'brightening effect' ja minulla tuli mielikuva (joka on varmaankin täysin väärä) hohdetta sisältävästä tuotteesta, joten päädyin ostamaan toisen sävyn eli Beigen jossa mainittiin taasen 'natural look'.


Sävy olikin minulle passeli (kuvassa taitaa näyttää todellisuutta tummemmalta). Olin jo unohtanut puuterissa olevan suojakertoimen (SPF 25 PA++) joten siitä erityinen plussa. Myönnettäköön etten kyllä tiedä mitä tuo PA++ tarkoittaa..kertokaa siis te viisaammat. Tämä oli sellainen perushyvä puuteri, mutta enpä tiedä ostanko toiste, minä kun tahdon aina kokeilla jotain uutta =D


Kerrottakoon tässä yhteydessä myös tästä peiteväristä joka minulla on tällä hetkellä käytössä. Catricen nestemäinen peiteväri herätti kiinnostukseni vedenkestävyytensä ansiosta. Ajattelin jotta sellainen ehkä pysyisi naamalla paremmin. Kyllähän tämä ihan hyvin pysyy ja vedenkestävyyden olen todennut käsiä pesemällä. Minä siis aina pyyhkäisen tuotetta kämmenselälle josta sormin töpöttelen peiteainetta sitä tarvitseviin kohtiin. Pelkällä vesipesulla tämä ei tosiaan lähde käsistä. Valikoin sävyksi Light Beigen ja se on osoittautunut hyväksi valinnaksi. Peittävyydeltään tämä on ihan jees, tosin mikään nestemäinen peiteväri ei ainakaan itsellä pysty peittämään kovin ärhäköitä finniarpia. Kuitenkin tämä on sellainen tuote jota voisin ostaa toistekin, sen verran tyytyväinen tähän oon =)

Ja sitten vielä yksi naamio. Tilasin hiljattain eBaysta naamiosetin jossa oli 15 erilaista Innisfreen kangasnaamiota. Eilen sitten testasin ensimmäisen.

 

Kiwi naamio oli ihan mukava tapaus ja naamion poiston jälkeen iholle jäi rutkasti seerumia jota sai hetken aikaa hieroskella ihoon. Innolla odotan kyllä muidenkin versioiden testausta, setissä kun on vaikka mitä ihanilta kuulostavia naamioita =)

6 kommenttia:

  1. Aivan ihana toi pandapuuteri! :D <3

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Sitä se kyllä on =) Vähän harmitti heittää rasia roskiin, mutta eipä tyhjälle rasialle oikein oo mitään käyttöä =D

      Poista
  3. Oiii, onko tuollainen panda-puuterikin olemassa :D.
    Mulla on kissa-puuteri :D. Ovat kertakaikkisen suloisia ^_^.

    VastaaPoista