maanantai 26. kesäkuuta 2017

Pullotolkulla shampoota

Olen näemmä viimeksi joulukuussa kirjoitellut shampoista ja hoitoaineista, joten ei ihme että kirjoitettavaa on kertynyt paljon. Tästä tulee siis hyvin pitkä juttu, toivottavasti jaksatte lukea ;)


Hah, nämä kuvat on otettu huhtikuussa 2014, olen siis tainnut suurinpiirtein noihin aikoihin viedä mökille tämän Yveksen shampoon. Nyt sitten vein sinne toisen pullollisen samaa ainetta odottelemaan ensimmäisen putelin loppumista. 


Voi olla, että olen kirjoitellut tästä jo aiemmin, mutta haitenneko tuo jos kertaan. Tämän shampoon ympäristöystävällisyys on syy miksi olen valikoinut tämän mökkikäyttöön ja ei tämä mikään huono tuote muutenkaan ole. Varmasti tulen tilaamaan tätä aika ajoin mökille.


L'Occitanen joulukalenterista tullut minikokoinen shampoo oli ihan ok. Koostumus oli liukkaan oloista, varmaan johtui öljyistä, mutta minulle siitä pliukkaudesta tuli mieleen silikonitipat tmv. Ei ollut siis sellainen shampoo joka olisi aiheuttanut wau-fiilistä eli en alkaisi ostamaan täyttä pulloa normaalihintaan (enkä kyllä alennuksestakaan).


Toinen minikokoinen on Klippoteketin, mistähän lie olen tämän ostanut, aikaa siitä on kyllä monen monta vuotta... Tästä taasen tykkäsin, tuoksukin oli minun makuun parempi kuin tuossa Lokkitanessa.


XZ:n mustikkashampooseen rakastuin, tätä on saatava lisää ja hoitoainettakin tahdon testata. Tämäkin pesi sopivasti ja tuoksu oli aivan ihana <3


Myös tämä XZ:n shampoo oli ihan hyvä, tämä oli käsitellyille hiuksille (mitä omani eivät ole) ja en huomannut hoitavuudessa eroa mustikkaversioon. Omasta mielestä tuo mustikka oli parempi, mutta syy saattoi olla ihan vaan tuoksussa vaikkei tämänkään tuoksu mikään huono ollut =)


Tällä hetkellä minulla on käytössä erään toisen shampoon rinnalla tämä Yveksen voidemainen shampoo joka on sulfaatiton ja näin ollen ei vaahtoa. Tämän käyttöönotto vähän jännitti, mulle kun vaahtoaminen on sellainen puhdistavuuden tae... =D Tätä lontatessa tuntuu kuin hieroisi hoitsikkaa päähänsä ja se aiheutti tunteen ettei hiukset voi olla puhtaat käsittelyn jälkeen. Vaan väärässäpä olin, kyllä tämä puhdistaa hiukset ja mistään rasvaisuudesta ei ole pelkoa kunhan huuhtelee hyvin. Ainoa miinus on se, että ainakin minulla tätä kuluu kerralla mahdottoman paljon. Vaikka kuinka levittäisin ja lisäisin vettä, en saa levitettyä ekaa satsia joka paikkaan. 


Sitten syväpuhdistavia tuotteita. Tästä Herbinasta olen kirjoitellut jo monen monta kertaa, nyt vain oli pakkaus muuttunut. En tiedä oliko sisältöä muutettu, oma muistikuvani oli sellainen jotta samaa kamaa tämäkin oli. Hyvä perustuote jota ei ole hinnalla pilattu, pesee hiukset natisevan puhtaiksi.


Nyt minulla on käytössä Bio Richin syväpuhdistava shampoo ja tämäkin on hyvä. Taidan jopa tykätä tästä enemmän kuin Herbinasta, osasyy voi olla se kun Herbinaa on tullut käytettyä vuosien aikana niin monta pullollista =D

Huhhei, siinäpä oli ne shampoot, voisihan näitäkin esitellä vähän useammin kuin about puolen vuoden välein, hoitsikoita mulla ei niin kulukaan joten niiden suhteen palaan asiaan joskus myöhemmin.


4 kommenttia:

  1. `XZ mustikkashampoo on munkin suosiossa. Hyvä laatu tuote ja konstailematon brändi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunpa vaan pääsisi vielä kokeilemaan sitä hoitoainettakin, meidän vaki-Cittarissa sitä ei oo näkyny kun parina kertana oon yrittänyt kurkkia hyllyä toiveikkaana.

      Poista
  2. Jos mun pitäis käyttää marketista jotain shampoita, käyttäisin XZ:n, ne on vaan parhaita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos en ihan väärin muista, niin ko. merkin shampoisiin ei oo tarvinnu koskaan pettyä =)

      Poista