tiistai 31. tammikuuta 2017

Miselli- ja kasvovesiä

Katsotaanpa ensin kahta misellivettä jotka olen käyttänyt aikoja sitten. Voisihan näitä tosiaan vähän nopsempaa tahtia esitellä ;)

 

Minähän käytän misellivesiä vähän kasvoveden tapaan eli pääasiassa kasvojen aamupuhdistukseen. En enää muista huomasinko näissä kahdessa yksilössä mitään suuria eroavaisuuksia, oletettavasti en. Kuitenkin taisin pitää enemmän tuosta Hydra Végétalista ja syy taisi olla vain parempi tuoksu omaan nenään...


Rainbowin kasvovedessä ei oltu panostettu pakkaukseen, jostain syystä mulle tuli pullosta mieleen kynsilakanpoistoaineen pullo. Tykkäsin kuitenkin itse kasvovedestä joten annetaan anteeksi kamala puteli ;)


Tällä hetkellä mulla on käytössä tämä Cienin kasvovesi. Tässä on se kätevä pumppusysteemi eli klipsukorkin alla on laakea muovilärpykkä jota vasten pumpulia painellaan. Kasvovetenä tämä on ihan hyvä, mutta tuoksun vuoksi käytän tätä vastentahtoisesti. Ensin huomasin vain sen, että tuoksu ei ole omaan makuun, mutta kohtapa huomasin tuoksussa lisäksi sellaisen epämiellyttävän vivahteen. En tiedä mistä se yht'äkkiä tuli, vanhaksi tämä ei varmasti ole ehtinyt mennä eli ilmeisesti en vain ensin huomannut tuota ikävää aromia. Välillä jopa mietin viskaanko loput mäkeen, mutta kuuliaisesti tässä nyt olen tätä käytellyt. En kyllä osta toiste, sen verran tärkeä asia tuotteen tuoksu on minulle.

Onpa tässä tullut haalittua Ebaystakin jotain pientä ja mukavaa.


Tilasin näytekokoisia tuotteita eli siinä on kasvovoidetta, kasvovettä ja sitten tuo naamaputsari (Baking Powder). Jälkimmäisen kokeilua odotan kyllä mielenkiinnolla, olin jo tilannut tämän kunnes vähän ajan kuluttua luin Ostolakossa -blogista ylistyspostauksen tästä tuotteesta. Saas nähdä mitä mun naamavärkki (tai siis ne näpyt) tykkää tästä =)

6 kommenttia:

  1. Mä en ole ikinä kokeillyt YR:n misellivettä, vois ottaa sen kokeilun alle seuraavaksi. :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on tuo Cienin kasvovesi parhaillaan käytössä ja tykkään sen tuoksusta (on omaan nenääni kukkaisen pehmeä) :)

    Baking Powder kasvoputsari vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta tapaukselta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäki tosiaan ensin huomasin vain suht voimakkaan ilmeisesti kukkaisen tuoksun, mutta sitten jostain syystä aloin havaitsemaan myös sen tympeän aromin =D

      Poista
  3. Ostin hiljattain testiin tuon rainbow kasvoveden ku edullinen vaik pakkaus ei houkutellu.Kivoja ebay tilauksia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pullon ulkonäkö ei tosiaankaa ole kovin houkutteleva, voisivat vähän päivittää sitä =)

      Poista