keskiviikko 7. joulukuuta 2016

Luukut 4-7

Katsotaanpa heti alkuun mitä ihanaisesta L'Occitanen joulukalenterista on paljastunut viime päivinä.


Neljäntenä päivänä tuli jokseenkin mielenkiintoinen tuote-tai sitä se on minun mielestäni. Kasvojen/käsien pyyhkimiseen tarkoitettu kosteuspyyhe ei nyt ole mikään kummajainen, mutta verveinelle tuoksuva kuulostaa minun korvaani äkkiseltään erikoiselta. Minähän kyllä rakastan kyseistä tuoksua, mutta jotenkin miellän sen olevan suihkareiden, käsivoiteiden ym. tuoksu eikä liinan jolla pyyhitään kasvot. Mielenkiinnolla siis tulen testaamaan tämän pyyhkeen! Viidentenä päivänä oli vuorossa suihkugeeli, kuudentena suloisessa pakkauksessa oleva käsivoide (joka kukkaisuudestaan huolimatta äkkiseltään oli mielestäni ihan kivan tuoksuinen). Tänään luukusta paljastui sitten taas suihkugeeli. Nuo suihkarithan mulla takuulla kuluu yhdellä käyttökerralla kun ovat niin minejä ;)

Sitten kalenterista 'unohtuneeseen' tilaukseen. En siis oikeasti edellistä juttua naputellessani muistanut tehneeni työkaverin kautta pienen tilauksen Dermosilille =D


Tilasin huopapussukkaan pakatut pienet käsivoiteet, tosin yksi niistä on jalkavoide, mutta ilmeisesti sitä voi käyttää käsillekin. Lisäksi tilasin seerumin kasvoille ja setin huulivoiteita. Ja mä tosiaankin tein sen tilauksen Sunrise Cosmeticsillekin, mutta siitä tuli yllättäen pieni tilaus, en vain tuntenut tarvitsevani juuri mitään (ja säästyipähän rahaa). Se ei ole vielä saapunut, mutta eiköhän se tule viimeistään alkuviikosta.

Vaan katsotaanpas pitkästä aikaa jotain muitakin juttuja kuin kalenterista tai tilauksista tulleita tuotteita. Tämän ensimmäisen kasvojen putsarin oon käyttänyt jo aikoja sitten ja tämänhän ostin Lidlistä.


En tiedä kuuluuko tämä vakivalikoimaan, vähän kyllä epäilen. Minähän pidän monista Cienin tuotteista, mutta vaikkei tässä mitään suurta vikaa ollut, en vain jotenkin ihastunut tähän. Ensinnäkin olisin odottanut oliivimaista tuoksua, mutta muistaakseni ei tämä sille tuoksunut. Toiseksi, tämä kyllä usein kirveli silmiä (no juu, niin tekevät monet putsarit, mutta minä annan aina ekstrapisteitä jos niin ei käy). Kolmas seikka oli sitten geelin väri joka ei sitten millään mennyt minun jakeluun.


Tästä vaan tuli mieleen acid yellow (väri oli piirun verran ärtsympi luonnossa) ja vaikkei värillä pitäisi olla väliä, niin minun silmiini se oli hämmentävä. Olin kai odottanut jotain oliivimaisen vihreää geeliä.

Mutta, onneksi tällä hetkellä käytössä oleva putsari on sitten ihan toista maata. Tämä oli juurikin sen putsari joka oli mielessäni putsarinvaahdotinta tilatessani...


Heti ensimmäisestä käyttökerrasta lähtien olen ollut ihastuksesta ymmyrkäisenä. Tuotteesta itsestään ei ole kuvaa, mutta se on sellaista jämäkän voidemaista valkoista mömmöä hennolla helmiäisellä vivahteella. Ja se vaahto..oi että, käsin vaahdotettuna vaahdosta tulee sellaista ihanan kermaista, vaahdottimella siitä tulee luonnollisesti kevyempää. Vaahdotinpostauksessahan mainitsin tämän välillä kuivattavan ihoa inasen liikaa, tai ainakin sellainen aavistuksenomainen tunne iholle jää pesun jälkeen. Kesällä tämä olisi siis varmasti nappivalinta meikäläiselle. Ainut miinus on olematon tuoksu, oletin tämän tuoksuvan ihanan sitruksiselle, mutta en kyllä oikein havaitse sitruksen tuoksua, ainoastaan sellaisen puhtaan tuoksun. Vaan annan tuon anteeksi kun tuote on muuten niin ihana. Tässä sarjassa on 3 eri muutakin putsariversiota ja totisesti mielenkiinto niitäkin kohtaan heräsi ja epäilemättä hankin jossain vaiheessa jonkun muun (jos en kaikki) testiin.

2 kommenttia:

  1. Mulla on Cienin oliivikasvovoidetta, jonka bongasin joskus kesällä Lidlistä. Se on varmaankin samaa rajoitettua erää kuin tuo kasvoputsari. Minä tykkään kasvovoiteesta todella paljon. Se on hintaansa nähden aivan loistotuote. (Onneksi hamstrasin sitä kolme putelia noin niin kuin tulevaisuutta ajatellen;))

    Mulla on käytössä Misshan vastaava pomegranate-laatuinen/tuoksuinen (ei kyllä tuoksu) kasvoputsari ja ihan on samanlainen ominaisuuksiltaan. Vaahdottuu todella tiiviiksi vaahdoksi, putsaa hyvin, mutta tuoksuu ihan saippualta (ja maistuu;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on myös se oliivikasvovoide, mutta en ole ottanut sitä vielä käyttöön. Testasin sitä aikoinaan pikaisesti muistaakseni pelkästään käteen ja huomasin sen olevan suht rasvainen eli ei välttämättä sovikaan mun naamalle. Vaan voihan sen sitten käyttää kroppavoiteena =) Hah, onkohan nuo Misshan putsarit sitten kaikki toistensa kopioita lukuunottamatta pakkausten ulkonäköä =D

      Poista