torstai 14. heinäkuuta 2016

Pettymyksien kuorinnat

Yksistään nämä kaksi kuorintaa todellakin saivat minussa aikaan pettymyksen, mutta jos näiden hyvät puolet yhdistettäisiin, saataisiin aikaan mahdottoman hyvä kuorinta.


Odotin tämän Oriflamen kuorinnan olevan tehoiltaan hyvä ja sitähän tämä toki olikin. Vaan siihenpä ne hyvät ominaisuudet jäivätkin.


Tuoksu ei hurmannut minua, tosin sen kanssa olisin ihan hyvin voinut elää. Mutta, tämä oli taas niitä kropan ja lattian rasvaisen lähmäiseksi jättävä kuorinta joita minä inhoan yli kaiken. Tulipa siis kokeiltua, mutta toiste en tätä hanki.


Olen tykästynyt Herbinan kaura-suklaa kuorinnan tuoksuun ja ennen kaikkea tehoon, joten odotin tältä Mango Spa:lta hyvin paljon. 


Kuorintatehot tässä tuotteessa on aivan onnettomat, kuorivat hippuset ovat pieniä ja ainakin minun iho kaipaisi enemmän rouheutta. Ja entä se tuoksu..tuubin takana puhutaan hurmaavasta mangon tuoksusta, mutta minä sanon jotta hyi hitto. Kyllä minä seasta erotan mangon tuoksun, mutta sen ylitse hyökyy jokin etova tunkkainen lemu. Ainoa hyvä puoli tässä oli tuotteen koostumus eli tämä ei jättänyt iholle ja lattialle rasvaista kerrosta.

Herbinan tuoksu tosiaankin kummastuttaa minua, olen lukenut ylistäviä kommentteja tuoksusta joten olisikohan minun yksilö jokin pilaantunut kappale..? Onko teistä joku testannut tätä Herbinaa ja jos on, niin mites tuo tuoksu iski sinuun?

4 kommenttia:

  1. Ootko käyttäny Herbinan Energy Boost kasvokuorintaa?
    Mulla on se käytössä ja siinä on jokin tympeä sivuhaju, josta en itse niin välitä...
    Aattelin, että oisko tuossa kroppakuorinnassa sit sama juttu...
    Kuvailusi perusteella en kyllä taida kokeilla edes kyseistä kuorintaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo käyttäny ja enpä taida uskaltaa ostaakaan sitä testiin =D Tässä kroppakuorinnassa se tunkkainen lemu on sen verran voimakas etten tahtoisi naamaani lätkiä mitään joka vähääkään tuoksuu samalle... Saman sarjan puhdistusgeeliä oon käyttäny ja sen tuoksu oli hyvä, sellainen hedelmäinen/appelsiininen.

      Poista
  2. Hyvä tietää, että toi Oriflamen kuorinta on tollaista, mä en kans voi sietää, jos kuorinta jättää ihon rasvaisen tuntuiseksi, että sitä joutuu hinkata suihkugeelillä jälkeenpäin puhtaaksi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mähän kuorin aina ensin kropan ja sen jälkeen pesen vielä itseni suihkarilla eli siinä mielessä ei pitäisi haitata. Mutta kyllä se vaan haittaa, jotkut rasvaiset kuorinnat kun jämähtää sen verran tiukkaan että niitä tosiaan saa hinkata pois =D Lattia on vielä pahempi, sitä pitäisi harjata jotta saa kaiken rasvaisuuden pois...

      Poista