perjantai 10. lokakuuta 2014

Tuttu putsari ja onneton kuorinta

Syyskuussa turahti viimeiset pisarat ennestään tutusta Bottega Verden naamaputsarista. Siis tästä näin.


Minähän rakastuin kyseiseen putsariin about vuosi sitten ja tilasinkin jonkin ajan kuluttua toisen pullon jemmaan. Edelleenkin pidin tästä eli suosittelen kokeilemaan. En tiedä milloin tätä itse hankin uudestaan, mä ku oon vähän tympiintynyt siihen että mun aina pitäs olla tavoitettavissa kun pakettia ollaan tuomassa. Kotiinkuljetus on varmasti monen mielestä hyvä juttu, mutta minä mieluiten hakisin pakettini postista silloin kun mulle itselle sopii. Jos nyt joku miettii että mitä höpäjän, niin siis tuolta ulkomailta tilattunahan Bottegan paketit tuodaan kotiin/työpaikalle ja kuriiri kilauttelee sulle. Mun työ on vaan siitä huono etten voi aina vastata puhelimeen (no onneksi heille aina voi soittaa takaisin =D). Toki sen paketin voi noutaa heidän tukikohdastakin tmv. ja viimeksi sovittiinkin että teen niin. Sekavaa sepostusta, mutta tässä osasyy miksei Bottegan tilauksia ole täällä viime aikoina näkynyt ;)

Ja sitten se onneton kuorinta eli Body Shopista ostamani Vitamin E-kuorinta.


Ostin tämän huvikseni, koska tuolloin tämä oli hulppeassa tarjouksessa. Muistaakseni tämä maksoi 5 euroa kun normaalihinta näyttäisi olevan reilut 17 € mikä on mun mielestä järkyttävä hinta kasvojenkuorinnasta. Tämä oli ihan surkea tuote henkilölle joka kaipaa kasvojen kuorinnassakin sitä kuorivaa tunnetta, tämä ei siis ollut tarpeeksi tehokas vaikka kyllähän tämän käytön jälkeen iho tuntuikin siloisemmalta. Koostumus oli kyllä aika söpöä vaaleanpunaista voidemaista massaa jonka seassa oli tummemman vaaleanpunaisia kuorivia palleroita. Herkempi ihoisille tämä on varmasti hyvä, mutta mulle tämä oli kertakaikkisen blääh tuote.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti