tiistai 23. syyskuuta 2014

Shampuut ja mikä lie tehostaja

Luonnonkosmetiikan shampoot ovat olleet minulle sellaista tuntematonta maaperää ja siksipä otinkin Benecosin shampoon mielenkiinnolla käyttöön.


Valitettavasti tämä oli pettymys, 'Shampoo for silky hair' ja kilin kellit sanon minä. Minun hiuksille tämä ei siis sopinut, tuntui kuin olisin pessyt hiukseni jollain syväpuhdistavalla shampoolla. Lisäksi muistelen tämän levittämisen olleen hivenen hankalaa 'normaaliin' shampooseen verrattuna ja tuoksukaan ei saanut minua hurmokseen. Tämän olisi pitänyt tuoksua appelsiinille, mutta en nyt tiedä tuoksuiko tämä sille. Muistelen lukeneeni tästä positiivisia kommentteja eli tämä nyt ei vaan sopinut minun kuontalolleni. Plussaa tämä saa ainoastaan nätistä pakkauksestaan.


Biozellin syväpuhdistava shampoo sen sijaan oli miellyttävä tuttavuus, teki siis sen mitä pitikin. Ainoastaan tuoksu olisi voinut olla herkullisempi, se oli sellainen mieto ja pliisu, mutta eipä se estä minua ostamasta tätä toistamiseen.


Täytyy sanoa että pullon ulkonäkö viehätti minua suuresti, nättihän tuo on, vai mitä? =)


Elvitalin 'thickness booster' tuli maaliskuun LivBoxista ja vihdoinkin muistin ottaa tämän käyttöön.


LivBox kuvailee tuotetta näin: Tehostaja, joka auttaa tekemään hiuksista paksummat. FILLOXANE-ainesosa menee hiuksen sisään ja levittyy hiuskuidun sisällä antaen hiuksille enemmän rakennetta. Shampoopesun jälkeen levitä Thickness Booster –tehostajaa reilusti hiuksiin, älä huuhtele. Käytä tämän jälkeen normaaliin tapaan poishuuhdeltavaa hoitoainetta. Saadaksesi maksimaalisen vaikutuksen käytä tuotetta 2 kertaa viikossa yhdessä Fibralogy-tuotesarjan kanssa. 

Hups, aloin tässä miettimään että käytinköhän mä tän jälkeen tavallista hoitsikkaa..apua, en muista vaikka monen monta kertaahan tätä hiuksiini lätkin =D Mutta niin, en voi sanoa satavarmasti saiko tämä hiukset tuntumaan paksummilta, mutta jotenkin musta tuntuu jotta ehkä tämä vähän sai aikaan ko. tunteen. Mun hiukset eivät ehkä ole paras kohderyhmä tällaisille tuotteille, mutta suosittelen kyllä testaamaan mikäli tarvetta tällaiselle tuotteelle on. Tuoksukin oli ihan jees, plussaa siis siitä =)

2 kommenttia:

  1. Luonnonkosmetiikan shampoot usein vaahtoavat vähemmän kuin muut, joten se pesu ei ole yhtä liukuva ja miellyttävä tapahtuma. Itse en ole Benecosin shampoita käyttänyt, joten enempää ei ole niistä kokemusta. Laveroilla vaahtoavuus on ihan jees.

    VastaaPoista
  2. Tuon jälkeen käytin Laveran shampoon ja se oli kyllä 'helppokäyttöisempi' =)

    VastaaPoista