tiistai 8. lokakuuta 2013

Oho, loppuu ne sittenkin!

Heinäkuussahan totesin etteivät deodorantit kulu mulla kovin nopeasti, mutta nyt mun täytynee pyörtää sanani, sainhan jokunen aika sitten ko. dödön loppumaan. Harmi kun en muista tarkkaan milloin otin sen käyttöön, olisi ollut mielenkiintoista laskea kauanko se mulla kesti ja ihan just siksi kun aikaisemmin dödöt eivät ole mulla kuluneet kovin vikkelään. Nopeaa kulumista saattoi avittaa pakkauksen pallero joka annosteli mun mielestä suht paljon tavaraa verrattuna esim. tässä postauksessa esiintyvään Nivean deodoranttiin. No siis, Avonin tapauksen loputtua mun tartti ottaa uusi vastaava käyttöön ja mielessäni olin jo ajatellut mikä pääsee sulostuttamaan kainaloitani. Vaan pahus, kyseistä dödöä etsiessäni nenäni eteen tietysti hyppäsi yksilö jonka olemassaolon olin melkein unohtanut ja niinhän minä kuuliaisesti otin sen käyttöön, se kun oli ostettu jo aikaisemmin (muistaakseni vuoden 2011 loppupuolella tahi vuoden 2012 alussa, kyseessä kun oli joulumyyntiin tekaistu pakkaus jossa oli vartaloemulsio+deodorantti).


Nivean Pure & natural action dödö jasmiinin tuoksuisena on ihan jees tuote. Tuoksu tässä on suht voimakas, nimittäin välillä tämän tuoksu kantautuu ainakin omaan nenään kainaloista käsin ja sitä ei tuo edellinen deodorantti tehnyt. Eli pahimmillaan tämä kyllä saattaa riidellä hajuveden tuoksun kanssa ja se ei välttämättä ole hyvä juttu. Tuoksu on sellainen josta välillä tykkään ja välillä taasen en tykkää. Putelista tuoksuteltuna tässä on jokin pieni vivahde joka ei ihan oo mun makuun ja lisäksi kainaloihin laiton jälkeen oon havainnut tuoksussa jotain pientä pistävyyttä joka onkin pistänyt mut miettimään mitenköhän tuoksu käyttäytyisi jos hikoilisi aivan jumalattomasti. Voi olla että tuoksusta tulisi hyvinkin mielenkiintoinen-tai sitten ei. Vahvistusta tälle epäilykselleni en oo saanut, en nimittäin ole hikoillut armottomasti tätä käyttäessäni =)

Tässä deodorantissa ei ole säilöntäaineita eikä myöskään alkoholia tahi alumiinia ja nämä kaksi viimeistä onkin plussaa. Oon ennenkin manaillut sitä kuinka jotkut dödöt (alkoholia ja alumiinia sisältävät) eivät meinaa peseytyä pois kainaloistani. Tai ainakin siltä se tuntuu, pesun jälkeen kun kainaloiden iho tuntuu sellaiselta niin kuin siihen olisi jäänyt jotain ylimääräistä ja meikäläisen suihkarilotrauksellahan se olisi silkka mahdottomuus ;) Eli tämän kanssa ei ole ilmaantunut kyseistä ilmiötä. Miinusta sen sijaan saa epäkäytännöllinen lasista tehty pakkaus. Kamoon, tällaista ei parane mennä tiputtelemaan ja onhan se nyt paljon painavampikin kuin muovista tehty pakkaus. Ja tuo korkki, miksi sen pitää olla pyöreä nupistaan, ihan kiva juttu kunhan tuote alkaa olla siinä vaiheessa jolloin pullo pitäisi kääntää ylösalaisin jotta voisi käyttää viimeisetkin dödön rippeet... Siinä saa tehdä erinäisiä virityksiä ettei lasinen pullo pääse mäjähtämään lattialle.

Ps. Kuuluisat viimeiset sanat: musta tuntuu ettei tämä dödö kulu millään... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti