maanantai 8. heinäkuuta 2013

Tukkaöljy

Meikäläinen kuuluu myös öljyjen fanittajiin hiustenhoidossa, kyllä ne vaan ovat ihanaa kamaa, hiuksista tulee huomattavasti eloisamman näköiset kun niihin hilpaisee öljyä =) Joskus tulikin tilattua kokeiluun Avonin arganöljy hiuksille.


Öljy on kätevässä pumppupullossa, näin sitä on huomattavasti helpompi annostella.


Oon tykännyt tästä öljystä, ei mulla oo oikeastaan mitään valittamista tämän suhteen. Tuoksu on ok, ei mikään kovin voimakas ja tuoksu on samanlainen mitä se on muissakin (ainakin niissä joita minä oon kokeillut) sarjan tuotteissa. Tämän etu on myös hinta, normihinta 30 ml:n pullolle on 6,50 €, mutta monesti tämäkin on tarjouksessa. Ai niin, ja tuote on pakattu ihan lasipulloon, en nyt tiedä onko se hyvä vai huono, mä ku pelkään tiputtelevani lasiset purkit lattialle =D

Oottekos te kokeilleet tätä Avonin öljyä ja jos olette, niin mitäs tykkäilitte? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti