sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Heinäkuun boksi

Huhheijaa, musta tuntuu notta näitä LivBoxeja tulee vähän väliä, sen verran nopeasti aika on nyt kesällä mennyt =D Torstaina siis sain noutaa heinäkuun boxin jonka teemana oli tällä kertaa hiukset.


Tässä kuussa teemaväri oli kirpsakka keltainen =)


Ja siinä se sisältö kokonaisuudessaan, jätin kuvaamatta Glitterin hiusoppaan (jollaisen muistelen saaneeni jo jonkun lehden kylkiäisenä).


Täysikokoinen Herbinan kuivashampoo oli ihan jees yllätys, tosin mulla on ennestään kuivashampoita joten sinällään tälle ei olisi ollut tarvetta. Vaan eiköhän tätä tule käytettyä, mulla on ennestään Herbinan muotovaahto ja syväpuhdistava shampoo joissa on samanlainen karviaisen kuva kuin tässä kuivashampoossa eli toivottavasti tuoksu on sama kuin muotovaahdossa (shampoo ei tuoksu kovin paljoa), se on nimittäin aikas hyvän tuoksuinen.


Sunsilkin lämpösuoja- ja kiiltosuihketta en välttämättä olisi halunnut, mulla kun on tämän tyyppisiä tuotteita ja oon muutenkin laiska käyttelemään tämmöttii. No, aina ei voi voittaa =)


Tämä taitaa olla paketin mieluisin tuote vaikken ilosta kirkunut tämän nähdessäni, huulirasvojakin kun mulla piisaa =P Vaan hei kamoon, huulirasva joka tuoksuu kirsikalle ♥ Onneksi en ostanut tätä aikoinaan Citymarketista, tässä joskus keväällä Carmexin tuotteita myytiin siellä tyyliin euro tai kaksi per kappale.


Glitterin jutut (tai paremminkin tuo valkki) kilpailevat epämieluisimman tuotteen tittelistä Sunsilkin rinnalla. Ensinnäkin, mä oon ostanut joskus valkin (oon ehkä yrittänyt käyttää sitä, en muista) ja toisekseen, tuo valkki taitaa olla liian vaalea mun tupeelle. Noille pinneille kylläkin voi olla käyttöä jahka pääsen perille sen mun valkin saloista.


Minikokoinen tehohoito tulee varmasti käytettyä ja mietinkin josko ottaisin tämän mökille mukaan, saunassa olisi mukava muhitella tehohoitoa =)

Vaikka kaikki tuotteet eivät miellyttäneetkään, niin en kuitenkaan voi sanoa olevani äärettömän pettynyt ja erityisesti silmään pisti täysikokoiset putelit joita oli melkeinpä kaikki, ainoastaan tuo tehohoito oli minikokoinen. Hieno homma siis!

2 kommenttia:

  1. Oon samaa mieltä kuin sinä; ei ne just mulle varsinaisen tarpeellisia tuotteita olleet, mutta kokonaisuus erittäin hyvä! Jos mulla ois pienemmät varastot, oisin ollu tosta vielä innostuneempi. :)

    VastaaPoista
  2. Niin ja miten voisi olla hirvittävän pettynyt kun pääsee kuitenkin testaamaan uusia tuotteita =)

    VastaaPoista