maanantai 1. huhtikuuta 2013

Mikähän tän nimi edes on..?

Mulla on tällä hetkellä käytössä Schwarzkopfin Gliss -sarjan hoitoainesuihke jonka nimi oikeasti aiheuttaa päänvaivaa, mä en tiedä mikä tämän virallinen nimi on..! Kai tämä sitten on Gliss Hair repair with liquid keratin, ilmeisesti pakkaus on muuttunut koska tuolla hakusanalla tulee erinäköisiäkin puteleita vastaan.


Tämä on taas niitä 'kun halavalla sain' -ostoksia, muistelen että tämän sarjan hoitosuihkeita sai kaksi kappaletta vitosella ja niinpä nappasin ostoskoriini tämän ja toisen samankaltaisen suihkeen.


Vau, tämä kuiville ja rasittuneille hiuksille tarkoitettu suihke sisältää peräti 19 aktiivista ainesosaa... ;) Niin kuin ensimmäisestä kuvasta varmaan huomasitte, on aine sellaista kaksifaasista eli pulloa pitää ravistaa ennen käyttöä.

Tämä on ihan ok tuote, tosin en nyt mitenkään hirvittävästi ole rakastunut tähän. Jotenkin en ole hurmaantunut tämän tuoksuun vaikkei tämä pahallekaan tuoksu. Lisäksi tämän annostelussa saa olla höveli, ainakaan minun hiuksien kanssa tätä ei tarvitse säästellä joten pullo kuluukin suht sukkelaan. Oikeastaan olen riemuissani, usein kun tällaiset tuotteet kestävät ikuisuuden, nyt on ollut suorastaan virkistävää seurata pullon vajenemista =D

En siis välttämättä ostaisi toiste vaikkei tämä mikään luokaton tuote olekaan, jokin tässä vaan tökkii ja tiedän että mulle sopivampia tuotteitakin on olemassa. Saa nähdä mitä tykkään sitten tämän siskosta, kaipa mun täytyy ottaa se tämän jälkeen käyttöön niin pääsen kerralla tästä kaksikosta eroon...

2 kommenttia:

  1. Tätä hiljattain kans käyttelin ja oikeastaan samoilla jäljillä olen kanssasi: ainetta uppoaa kerralla paljon hiuksiin. On ihan ok tuote, mutta ei sen kanssa koe mitään suurempia elämyksiä :)

    VastaaPoista
  2. Joo, tästä jää vähän semmonen blääh-fiilis... Toki tätä käyttää, mut elämyksiä tästä ei tosiaankaan saa =)

    VastaaPoista