maanantai 15. lokakuuta 2012

Pieni pettymys nimeltään Amazonia

Joskus hajuvesien tilaaminen summamutikassa on onnistunut ostos, joskus taasen joutuu pettymään. Osittaisen pettymyksen jouduin kokemaan tilatessani Oriflamelta Amazonia for her edt:n ilman että minulla oli hajuakaan siitä mille se tuoksuu. Tai siis, toki luin tuoksukuvauksen, mutta you know.



Tuoksun kuvaus menee siis näin, kopsattu Oriflamen sivuilta.

Sademetsän innoittama tuoksu sisältää täyteläistä Surinamen kirsikkaa ja mehukasta brasilialaista appelsiinia. Sydäntuoksun kärsimyskukka ja Amazonin jättilumpeen kukka haihtuvat bambun ja myskin tuoksuviidakkoon.

Ensin olinkin ihan innoissani tuoksutellessani tätä, olin havaitsevinani tässä sitä jotain mystistä tuoksua joka vetää aina minua puoleensa. Käytännössä vain olen joutunut toteamaan jotta tämä on jotenkin vähän liian pliisu ja vetinen tuoksu. Ei tämä ole paha tuoksu, mutta ei sellainenkaan jota haluaa nuuhkia iholta koko ajan. Voihan olla ettei tämä sovi yksiin meikäläisen ihon kanssa-tosin ei tämä enää pullosta tuoksutettunakaan tunnu niin ihanalta kuin alussa kuvittelin. Saas nähdä mitä tämän kanssa teen, siis myynkö pois vai odottelenko josko tämä alkaisi jossain vaiheessa innostamaan minua. Tuoksujen kanssahan kun voi käydä niinkin ettei aina vaan tykkää tietynlaisista tuoksuista, sitten taasen jonkun ajan kuluttua niihen tykästyykin uudelleen.

En muuten tiedä saako tätä enää Oriflamelta, tämä kun oli sellainen tietyn ajan myynnissä oleva tuote. Kuvastossa sanotaan että tämä on ollut myynnissä jaksot 8-13, mutta nyt on meneillään jakso 14 ja sivujen mukaan tämä olisi tilattavissa normaalihintaan 16,90 €.

2 kommenttia:

  1. Todella kauniin näköinen pullo.

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä pullo on tavallaan kaunis, mutta toisaalta taas ehkä vähän halvan näköinen =)

    VastaaPoista