maanantai 2. heinäkuuta 2012

Angel Nails

Minähän oon tosiaan menettänyt sen alkuinnostuksen kynsihommien suhteen ja lakkojakin olen enimmäkseen myynyt, ajatuksena kun on ollut se että lakkakokoelman jokaisen yksilön pitäisi saada aikaan ihastunutta huokailua. Noh, vieläkin sellaisia semikivoja lakkoja minulta löytyy, mutta jonkin verran olen tosiaankin niitä myynyt ja uusia hankintoja ei ole tullut juuri ollenkaan. Jokunen aika sitten en kylläkään voinut vastustaa alekorissa napottavaa Max Factorin lakkaa nimeltään 'Angel Nails', se kun muistuttaa jonkin verran Goshin ihanaista Frou-Frouta (tosin tämä enkeliversio taittaa enemmänkin lilaan) ja toisaalta tuosta enkelistä tuli mieleen isäni ♥

Lopulta sitten tartuin lakkapulloon ja lopputulos näkyy seuraavissa kuvissa. Pahoittelen, tämä oli karmea kuvattava, johtuen ilmeisesti tuosta metallisesta säihkeestä ja kikkailin turhautuneena kahdella kameralla yrittäessäni saada tarpeeksi hyviä kuvia. Lakkaa tarvitsi 3 kerrosta (jotkut voisivat pärjätä kahdellakin, minä sudin suht ohkaisia kerroksia) ja kuten kuvasta näkyy ovat kynteni melkoisen nysät. Minä kun olen aina inhonnut viilaamista joten nyt sitten olen muutaman kerran tehnyt niin että viilaan sitten kynnet todella lyhyiksi ja annan niiden sitten kasvaa, eipähän tartte joka viikko tarttua viilaan...


Laitoin sitten nimettömään tuollaista piikkilanka-aiheista tarraa ja eipä se kovin hyvin näkynyt. Siltikin tykkäsin lopputuloksesta, tarkoitus kun ei ollutkaan tehdä mitään silmiin pompsahtavaa koristelua. Kaipa tästä kuvasta jotenkin näette minkä näköinen viritys oli kyseessä.


4 kommenttia: