lauantai 5. toukokuuta 2012

Hiilinassu

Lushin Coalface on ollut minulla satunnaisessa käytössä jo jonkin aikaa ja tämänhän tilasin Englannin Lushilta jossa se on halvempi kuin täällä, mitä nyt vilkaisin niin siellä se maksaa £ 4.50 (eli euroissa about 5,52) kun taasen Suomen Lushissa hinta on 8,95 €. Tämähän on tällainen musta saippuamainen möllyskä, ei mitenkään piristävän näköinen ;)


Lushin sivuilla tästä sanotaan tälleen:

Jos olet täysin neuvoton rasvoittuvan ihosi edessä, älä panikoi - apu on tulossa!
Öljyä imevää hiiltä, ihoa rauhoittavaa lakritsijuurta sekä pehmentäviä öljyjä huolelliseen ja lempeään kasvojen puhdistukseen. Voit käyttää tätä myös syväpuhdistavana ja kiiltelyä hillitsevänä täsmähoitona rasvoittuvall T-alueelle!

Pese kasvot lämpimällä vedellä, käytä Coalfacea kuin saippuaa, huuhtele pois. Tämän helpommaksi kasvojenhoito ei tule!

Mun olis pitänyt olla kaukaa viisas ja ottaa tämä käyttöön vasta kesällä, tämä on tosiaankin liian kuivattava tähän aikaan vuodesta ja osaltaan sen vuoksi tämä onkin ollut satunnaisessa käytössä. Tosin, voisinpa kokeilla tätä tosiaankin vain niille rasvaisemmille alueille, ihan niin kuin tuolla Lushin sivuilla sanotaan. Kas kun itellä ei älli oo leikannut tuon asian suhteen...

Muutenhan tämä on ihan kiva tuote, tosin satunnaisen käytön vuoksi en osaa sanoa juuta enkä jaata siihen miten tämä vaikuttaa epäpuhtauksiin. Tätä ei kannata koettaa hieroa suoraan palasta kasvoille, ainakin tuossa mun yksilössä on tuollaisia ikäviä kovempia kohtia ja sellaisella kasvojen hieroskelu ei tunnu kivalta. Eli käsien kautta nassuun on paras keino. Joidenkin mielestä tuoksusta tulee mieleen lakritsi, ilmeisesti meikäläisen mielikuvitus ei riitä siihen, mulla kun tuoksusta tulee mieleen vain hiili..kuinka yllättävää ;) 

Mitenkäs, onko tämä teille tuttu tuote ja onko tästä ollut apua taistelussa epäpuhtauksia vastaan?

2 kommenttia:

  1. Tätä olisi mielenkiintoista kokeilla. Ainakin Fresh Farmasysta tykkäsin, joka on myös saman tyyppinen kasvosaippua. Sekin kyllä parempi varmaan kesällä...
    Ehkä tästä voisi näytteen pyytää seuraavassa tilauksessa. Mun iho kun alkanut oikkuilla, niin en tiedä sopiiko nuo sekaihon tuotteet enää, kun vaihteeksi iho on niin kuiva :/.

    VastaaPoista
  2. Mulla on joskus ollu tuota Fresh Farmasya ja piti käydä kattomassa että mitä olin tykänny siitä..näemmä oon tykänny siitä puhtauden tunteesta mikä sitä käyttäessä tulee, harmi vaan ku en muista miten kuivattava se oli. Ilmeisesti kesällä oon sitä käyttäny joten se saattaa selittää sen etten oo jupissu kuivattavasta vaikutuksesta. Kannattaa tosiaan pyytää näyte tästä ettei osta sikaa säkissä =)

    VastaaPoista