keskiviikko 8. helmikuuta 2012

No Drought

Olin lievästi täpinöissäni kun jokin aika sitten bongasin Piece of Panda-blogista Lushilta tulleen uutuuden eli No Drought kuivashampoon, minä kun en hirvittävästi fanita ponnekaasupulloja ja tämä kyseinen tuote kun on ihan vaan sellaista hienojakoista jauhetta jota voi omin pikku sormin hieroa tukkaan. Ai että, tämähän oli siis ihan pakko saada, siitäkin huolimatta että mulla oli jemmassa ennestään kaksi ns. normaalia kuivashampoota ja jotka odottavat edelleenkin arviointivuoroaan. Oli vaan pakko tulla hehkuttamaan tästä ensin.


Kuten kuvasta näkyy, tuote on tuollaista hyvin kevyen oloista jauhetta.


Olen käyttänyt tätä pari kertaa ja ai että, kyllä minä tykkään tästä eli ajaa ihan asiansa niin kuin pitääkin. Itselläni ei ole kovin tummat hiukset, mutta Pandan omakohtainen kokemus on että tämä käy tummatukkaisillekin ja se on varmasti mieluinen uutinen tummakutrisille. Tuotteen tuoksu koostuu sitruunasta, greipistä sekä limestä ja minun mielestäni tämä on yllättävän miedon tuoksuinen noin niinkus Lushin tuotteeksi. Ja se on oikeastaan hyvä juttu, en minä ainakaan haluaisi olla koko ajan tietoinen päähän lykkimäni kuivashampoon tuoksusta.

Tilasin tämän oman kappaleeni Englannin Lushista ja siellä tämä maksaa £6,50 eli euroissa n. 7,85. Suomen Lushilla tätä on ollut, mutta ilmeisesti kysyntä on ollut suurta koska juuri tällä hetkellä sitä ei näy valikoimissa. Varmasti sitä tulee jossain vaiheessa ja hintaa sillä on (kiitos Pandalle tästäkin infosta =D) 12,95 €. Hintaeroa enkun Lushiin on siis viitisen euroa. Jos nyt jotain miinusta pitää keksiä, niin se on tuon pullon suuruus. Tuotetta on pullossa 115 g ja se on paljon se, en edes uskalla arvailla kuinka kauan tuo kestää. Sikälihän siinä ei ole mitään vikaa, mutta säilyvyys pistää mietityttämään. Tietysti tämä on vähän erilainen tuote kuin vaikkapa saippua, mutta säilyykö tämä sitten kuinka kauan? Minä kun muistan kuinka kerran eräs onneton Lushin kasvosaippua meni pilalle (taisi homehtua..urb) kun en käyttänyt sitä tarpeeksi nopsaan ja en tajunnut pakastaa sitä. Lisäksi on varmasti muitakin kuin minä jotka eivät käytä kuivashampoota jatkuvasti ja meidänlaisille vaikkapa puolta pienempi pullo olisi ihan riittävä. 

Joko lukijoiden joukossa on tähän tuotteeseen tutustuneita ja jos ei, niin heräsikö mielenkiinto?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti