maanantai 28. marraskuuta 2011

Lakkaus väärään vuodenaikaan

Kieltämättä nämä hennon vihreät kynnet tuovat mieleen kevään, mutta eipä mikään sääntö kiellä lakkaamasta kynsiänsä millä värillä itse haluaa ;) Tämä lakkaus oli toisaalta vähän kokeilu, olin ajatellut myyväni pois tuon Goshin Metallic Greenin, nyt en enää tiedä raskinko luopua siitä... Tykötarpeina käytin seuraavia lakkoja plus maalarinteippiä jota en kuitenkaan alkanut kuvailemaan =D Myös päällyslakka on poikkeuksellisesti kuvassa, harvemmin kun jaksan kertoa mitä lakkaa olen päälle sutinut. Mutta, tuosta päällyslakasta lisää vähän myöhemmin.

Vasemmalta katsoen lakat olivat seuraavat: China Glaze Re-Fresh Mint, Gosh Metallic Green, Tokmannilta ostettu koristelulakka (Delia art) sävy nro 17. ja sitten Cesarsin pikakuivattava päällyslakka. Niin juu, tuota koristelulakkaa ei välttämättä löydy enää, itse en ole nähnyt näitä myynnissä aikoihin.


Poikkeuksellisesti jaksoin väkertää kaikki kynnet (ja ihan kummastakin kädestä), Re-Fresh Mintiä laitoin kaksi kerrosta ja Goshin lakkaa yhden kerroksen. Niin kuin aiemminkin olen kehunut, on pigmentti tuossa Goshin lakassa uskomaton, se kun peittää yhdellä vaivaisella kerroksella.

Pikkuisen on sumea kuva, mutta älkäämme antako sen häiritä.


Niin, tuosta CesarsShopin pikakuivattavasta päällyslakastahan minun piti vielä horista. Olen lukenut paljon hehkutuksia siitä ja pitihän minun lopulta hankkia se itselleni. Olen kyllä tykännyt vaikkei tämäkään tietenkään kuivata lakkausta rutikuivaksi hetkessä. Mutta kyllä voin suositella. Miinusta saa tuo pullo, siitä kun ei näe paljonko ainetta on jäljellä. Plussaa sen sijaan saa tuoksu, en osaa kuvailla mille se tuoksuu, mutta se on huomattavasti miellyttävämpi kuin esim. Sally Hansenin punaisessa pullossa olevassa pikakuivattavassa. Tässä suora linkki kyseiseen tuotteeseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti