perjantai 7. lokakuuta 2011

Kukkainen kynsinauhaöljy

Minä olen melkoisen laiska käyttämään kynsinauhaöljyjä ja jotain kertoo sekin, että en oikein tiedä onko kynsiöljyllä ja kynsinauhaöljyllä mitään eroa. Viisaammat voivat sivistää minua tässä(kin) asiassa. Omistuksessani on peräti kolme öljyä joista tähän mennessä olen käyttänyt vain yhtä joten en tiedä onko olemassa vieläkin parempia öljyjä kuin tämä... No mutta niin, aikoja sitten tilasin tämän Nfu.Oh-kynsinauhaöljyn Näytä kyntesi nettikaupasta. Pakko myöntää, pullon hurmaava ulkonäkö vaikutti hyvin paljon tilauspäätökseeni... Katsokaa nyt, voiko olla mitään kauniimpaa!


Oukei, tuo minun ottamani kuva ei ole kaikista kaunein, pullokin näyttää jotenkin lähmäiseltä joten vilkaiskaa tästä linkistä (ja klikatkaa kuva suuremmaksi), niin näette vähän nätimmän kuvan. Pullossa on todellakin tuollaisia pieniä suloisia kukannuppuja. Esteettinen puoleni minussa on siis hyvinkin hurmaantunut tähän =) Alunperin olisin halunnut tilata öljyn joka tuoksuu Bubblegumille, se vain oli silloin loppu varastosta joten päädyin sitten Plumeriaan vaikken tiennyt mille se tuoksuu. Ensin ajattelin tehneeni väärän valinnan, en oikein tiennyt pidänkö tuoksusta vai enkö pidä. Mutta ajan mittaan olen oppinut pitämään siitä. Tuoksu tässä on kyllä voimakas, nyt olen tottunut siihen, mutta muistan kuinka alussa eräällä käyttökerralla iltasella unta odotellessani mietin ottaako tuoksu vallan henkeen... Eli tuoksuille herkkien ja allergisten/astmaatikkojen kannattaa kiertää nämä tuotteet kaukaa. Kuten jo tuossa aiemmin totesin, minulla ei vielä ole vertailupohjaa joten en osaa sanoa onko tämä huipputuote vaiko ihan peruskamaa. Pullon koosta minun on pakko antaa miinusta, siis eihän tuollaista valtavaa 17 ml lekaa saa loppumaan koskaan! Noh, jollekin suurkuluttajalle pullon koko on varmasti vain plussaa... Niin juu, tuosta Näytä Kyntesi nettikaupasta vielä semmoinen erikoinen juttu eli hinnoissa ei ole ALVia (23 %) joten se lisätään kassalla loppusummaan. En tiedä miksi näin, muistelen oman tilaukseni tehdessäni ALVin kuuluneen automaattisesti hintoihin. Mutta tuosta minun tilauksestani on tosiaan jo varmaan lähemmäs 1,5 vuotta. Lisäksi sivustolla lukee näemmä tuotteiden olevan tarkoitettuja vain ammattilaiskäyttöön ja tilaaminen sieltä voi olla vähän kinkkisempää. Tämän keskusteluketjun perusteella se kuitenkin on mahdollista ja jos ei ole, niin luulisi tuotteita myytävän Tampereella sijaitsevassa Näytä Kyntesi kynsisalongissa. Myös Viis Ilusalong nettikauppa myy Nfu.Oh-tuotteita mutta henk.koht. kokemusta tuolta tilaamisesta minulla ei ole. Jos minulle joskus iskee himo Nfu.Oh:in tuotteita kohtaan (ja miksei iskisi), niin luulenpa klikkailevani itseni tuonne virolaiseen nettikauppaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti