torstai 6. joulukuuta 2018

Joulukalenteri

Viime vuonna kävikin niin etten saanut hankittua itselleni joulukalenteria. Kyllä minä niitä katselin, mutta havahduin liian myöhään Biothermin joulukalenterin olemassaoloon. Tänä vuonna päätinkin olla missaamatta sitä ja haukkana kyttäsin milloin se saapuu Sokokselle, saatoin jopa peräkkäisinä päivinä piipahtaa liikkeessä tsekkaamassa tilanteen =D Meinasin jo hätääntyä, muiden merkkien kalenterit kun ilmaantuivat Sokokselle, mutta Biothermiä ei vaan näkynyt. Kysyinkin myyjältä tuleeko sitä heille ja kuulemma pitäisi, se kun oli heidän esitteessäkin (juu, olin huomannut). Lopulta ne saapuivat ja minä heti nappasin omani mukaan, taisipa tuolloin saada vielä jonkin pienen alennuksenkin.


Tässäpä sitten ensimmäisten 6 päivän sisältö.


Ensivaikutelmahan on tärkeää ja siksi minua hiukan tympäisi kun pitkän odottelun jälkeen ensimmäisestä luukusta paljastui tämä tuote.


Tiesin kalenterin sisältävän myös joitain miesten tuotteita, mutta hei kamoon, oliko pakko läntätä sellainen heti 1. päivän luukkuun =D 


Vaan eipä mitään, seuraavien päivien sisällöt kyllä sitten paikkasivat harmitustani. Paitsi tuo tämän päiväinen tuoksu. Oon ollut kauan kiinnostunut Biothermin vartalotuoksuista ja lopulta ostin itselleni yhden. Niinpä niin, se oli juurikin sama tuoksu mikä tuli tämän päivän luukusta... Elättelen pientä toivoa josko kalenterissa olisi toinenkin tuoksu, mutta vähän epäilen.

Yhden miinuksen kyllä löysin tästä kalenterista. Tuotteet ovat niin tiukasti kiinni muovialustassaan, että ne eivät meinaa lähteä hevillä irti. Tuon 1. päivän tuotteen sain jotenkin irti (irrotin sen kun pistin miehen heti testaamaan sitä, sitten laitoin sen takaisin odottamaan kuvaamista) ja nyt kun tänään aloin irrottelemaan näitä, täytyi minun ottaa avuksi ruokaveitsi. No, pieni miinushan tuo on jo toisaalta ihan hyvä etteivät putelit hölsky liian villisti kuljetuksen aikana.

Onko teillä millaisia joulukalentereita tänä vuonna vai pärjäättekö ilman? =)

4 kommenttia:

  1. Mua niin harmittaa tän Biothermin kalenterin laatu, todella heppoista pahvia ja mulla oli kaksi luukkua jo valmiiksi auki... Luulisi että selektiivisen kosmetiiikan kalenteri olisi myös ulkoisesti laadukkaampi, sisus onneksi pelastaa paljon. ^_^

    VastaaPoista
  2. Ooo, näyttää kyllä tosi mielenkiintoisilta tuotteilta tähän mennessä!
    Varsinkin tuo Essence-hoitovesi.
    Hyvä, että ekan luukun jälkeen on parantunut sisältö :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä tyytyväinen sisältöön tähän mennessä, saas vaan nähdä milloin seuraavaksi luukusta paljastuu joku miestuote =D

      Poista