lauantai 18. marraskuuta 2017

Shampoo ja hoitsikka

Olin ihan varma, että minulla olisi pullotolkulla juttua käyttämistäni shampoista ja hoitsikoista. Yllätys olikin melkoinen, vain yhdestä shampoosta ja hoitsikasta riittää kirjoitettavaa. Jonkun verran oon kyllä käyttänyt vanhoja tuttuja tuotteita ja nykyisin en enää kirjoittele kovinkaan usein tuotteista joista olen jo aikaisemmin kirjoittanut. Siinä ilmeisesti syy, tai sitten en vaan löytänyt kuvakansioista tarvittavia otoksia... Yhden shampoon kuva minulla on roikkunut jo pitkään kansiossa, en nimittäin ole ihan varma olenko sen jo käyttänyt =D Pullo ei kylläkään ole tullut vastaan ja muutenkin olen alkanut kallistua siihen vaihtoehtoon, että kyllä minä sen olen jo käyttänyt. No, odottelen vielä vähän aikaa tupsahtaako se pullo jostain vai ei ;) Mutta, sitten asiaan.


Tämän minikokoisen shampoon taisin ostaa joskus Citymarketista. Fiilikset tämän suhteen jäivät hiukan neutraaleiksi. Tämä pesi hyvin, ehkä jopa liian hyvin, hiukset jäivät aavistuksen natiseviksi tämän käytön jälkeen. Tosin hoitsikkahan pelastaa tuollaisen tilanteen (ainakin minulla). Tuoksu oli sellainen mausteinen ja siitä en kyllä välittänyt. Olin ihan tyytyväinen ettei kyseessä ollut mikään iso tuubi.


Tämän hoitsikka kiinnitti huomioni koska hei, banaanille tuoksuvan hoitoaineen on pakko olla ihana =D Ennen käyttöä satuin lukemaan jostain kommenttia ettei tämä olisikaan kovin hyvä. Mutta, minulla tämä toimi yllättävän hyvin. Ehdin käyttää tätä kaksi kertaa jopa todella huonokuntoisille hiuksille ennen kampaajalla käyntiä. Kaiken kaikkiaan positiivinen yllätys ja voisin ostaa tätä toistekin.

Ja sitten yksi tilaus... Vähän aikaa sitten ihastuin Le Petit Olivierin vadelmasuihkariin ja aloin etsimään mistä kyseisen merkin tuotteita voisi tilata. Hetimiten vastaan tulikin nettikauppa nimeltään Rosalis.


Pistin siis 'vähän' tilaten =) Sitä vadelmasuihkaria en nyt tilannut, piti kuitenkin vähän hillitä itseään. Sen suihkarin kanssa muuten kävi niin, että toisella käyttökerralla en haistanut sitä ihanaa vadelmaista aromia. En tiedä oliko hajuaistissani jokin katkos, myöhemmillä kerroilla kyllä haistoin, mutta tuoksu ei myöhemminkään ollut niin voimakas ja ihana kuin ensimmäisellä kerralla. Hiukan siis harmistuin, mutta kyllä minä vielä joskus hankin vadelmaistakin versiota, ehkäpä tuo mun pullo oli joku maanantaikappale/hivenen vanhentunut (alennuksesta kun ostin). Mutta niin, monen monta suihkaria viskasin ostoskoriin ja lisäksi tilasin käsivoiteen, shampoon ja hoitoaineen. Epäilemättä tuolta tulee jatkossakin tilattua, toimituskin oli aivan älyttömän nopeaa, tein tilauksen eräänä torstaina ja lauantaina tuli jo noutoilmoitus. Laiskana kylläkin hain paketin vasta maanantaina töistä palatessa... Onko tämä nettikauppa teille ennestään tuttu? Jos on, niin onko valikoimissa jotain tuotetta jota suosittelette ehdottomasti kokeilemaan?

4 kommenttia:

  1. Rosalis-verkkokauppa ei ole tuttu. Siellä näyttäisi olevan paljon kiinnostavaa tavaraa. Kiitos vinkistä, taidanpa tilata jotakin:)

    VastaaPoista
  2. Eipä ole tullut koskaan aiemmin vastaan tuollaista nettikauppaa!
    Piti pistää kirjanmerkkeihin tulevaisuutta varten ;D.

    VastaaPoista