keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Takinkääntäjä

Pitkään julistin vaahtoputsareiden ihanuutta, mutta niin kuin olen täällä blogissa aiemminkin todennut, nyt vaan olen jotenkin kyllästynyt niihin.


Jotenkin vaan on alkanut tuntua siltä etteivät vaahtopuhdistusaineet puhdista kasvojani tarpeeksi, tämänkin LivBoxista tulleen Neutrogenan version jälkeen hieroskelin vielä Ahavan suolasaippuaa maksimoidakseni puhdistustuloksen. No, ehkä kerran tai kaksi jätin tämän tekemättä, mutta sillä ei nyt ole väliä. Aamupuhdistuksessa nämä varmasti toimisivat minullakin, mutta mun aamuputsaukset tapahtuvat tyyliin vauvan pyllypyyhkeillä. Mutta jos unohdetaan, vaahtovastaisuuteni, oli tämä ihan mukava tuote eli kannattaa testata mikäli tällaisista tuotteista tykkää.


Toinen takinkääntökohteeni on tämä hehkuttamani Yveksen kasvojen kuorinta. Edelleen olen sitä mieltä että tarjouksessa ollessaan hinnan ja laadun suhde on ok, mutta nyt olen löytänyt parempiakin ja ei mitenkään kalliita vaihtoehtoja. Toinen on Dermosililta ja toinen Herbinalta. Tuota Herbinaa en ole vielä kasvoille testannut, mutta käsituntumalla vaikutti hyvältä. Eli Yves olkoot nyt toistaiseksi pannassa, onhan näitä tuubeja tullut vuosien aikana kulututettua yksi jos toinenkin.

Tämä nyt ei ole mikään takinkääntöön liittyvä tuote, mutta kasvoihin liittyy joten ympätäänpä tähän samaan yhteyteen. Eli puuterin sain kulutettua loppuun, pikkusen sitä jäi reunoille, mutta annoin sen sitten mennä roskiin kun en jaksanut kaaputtaa niitä viimeisiä jämiä.


Ja kuten kuvasta näkyy, vanhaksikin tämä oli ehtinyt mennä. Hups. Muistelen tämän olleen jokin ilmainen tuote ammoisina aikoina tehdyn tilauksen yhteydessä. Vai olikohan tämä sellainen ns. postikulutuote eli normaalia halvempi ja jonka ostaessaan ei tarvinnut maksaa postareita..? No, eniveis, mähän tykkään puutereista joiden sävy on läpikuultava, mutta tämä tuntui tavallista vaaleammalta ja sen vuoksi en oikein tykännyt tästä. Tuntui kuin tämä välillä olisi vienyt sen viimeisenkin värin häivähdyksen kasvoilta ;)


Joskus otin vertailukuvan Lumenen puuterin kanssa kun oli tarkoitus tehdä yhteispostaus näistä, mutta en koskaan tehnytkään sitä. Lumenen sävy oli Hunajamaito eli ei translucent, mutta sen sävy passasi kasvoihini.


En nyt tiedä miten todenmukaisesti sävyt tässä kuvassa toistuvat, mutta kyllähän tuosta jotain eroa näkyy. Eli eipä tullut yhtikäs ikävä Oriflamen puuteria noin niinkus sävynsä puolesta. Muutenhan tämä oli ihan ok puuteri.

4 kommenttia:

  1. Mä taas pitkän tauon jälkeen oon alkanut innostumaan vähän enemmän vaahtoputsareista. Johtuu siitä, että oon löytänyt pari ihanaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä munki mieli muuttuisi jos vastaan tulisi jokin ylimaallisen ihana vaahtoputsari =)

      Poista
  2. Herbinan marjaspa-kasvokuorintaa parempaa ei oo mulla ainakaan tullut vastaan :) Tuo Yvesin kuorinta tuntuu kuivattavan ihoa, kun Herbinan jäljiltä kasvot on pehmeet.. -meliina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä bongasin Herbinat Prisman alehyllyltä ja mietinki kauhuissani onko niitten tuotanto loppumassa. Mutta jossakin kaupassa kyllä näin niitä edelleen normaalihintaisina eli ehkei sentään =)

      Poista