keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Syyskuun LivBox

Tänään pääsin hakemaan syyskuun boksini ja olin hieman yllättynyt, laatikko kun oli tavanomaista suurempi ja painoakin sillä oli ihan mukavasti. Kieltämättä mietitytti mitähän boksi kätkee sisälleen... ;)


Boksissa oli täysikokoisia tuotteita peräti 3 kappaletta eli suht arvokas sisältö oli kyseessä =)


Nivean mustikantuoksuisen lip butterin nähdessäni teki mieleni kiljaista nouuuuu..! Arvatkaa vaan kuka jokunen aika sitten osti just tämän? =D Käyttöön se ostamanikaan ei ole vielä päätynyt joten pitää sitten katsoa tykkäänkö siitä vai meneekö tämä toinen eteenpäin.


Kah, kuvaan päätyi myös joku mystinen valopallero. Muistattehan sen yhden yliluonnollisista asioista turinoivan sarjan (jonka nimeä en nyt muista) jossa tyypit aina kuvailivat pimeässä 'valopalloja'. Mä sitten onnistuin ikuistamaan sellaisen ihan päivänäöllä.. ;) Mutta niin, asiaan, kasvovoiteet ovat aina tervetulleita vaikka onpa noita mulla ennestäänkin jemmassa. 


Vaahtoputsari, jee, niistähän mä tykkään! Eli vallan kiva tuote tämäkin =)


L'Occitanen minikokoinen käsivoide oli boksin helmi. Mulla on joskus ollut tätä ja voi että mä tykkäsin siitä. Tätä voidetta on kyllä joskus raskittava ostaa toistamiseen. Boksissa oli myöskin sellainen aleläpykkä jolla saisi L'Occitanen Helsingin liikkeessä tai nettikaupassa kaupan päällisiksi 10 ml jalkavoiteen, mutta tuo etu jää multa käyttämättä. (Edit. Hups, näemmä ko. jalkavoiteen saisi Helsingistä ihan ilman ostopakkoakin, kunhan vaan vierailee liikkessä, mutta kuten sanottua ei mulla tätä etua tule käytettyä).


Ja sitten näyte Katy Perryn hajuvedestä. Kaupassa tuoksuttelin tätä ei niin oikeaoppisesti eli nuuhkin vain suoraan siitä suihkepäästä ja siitä nuuhkittuna tuoksu oli mun mielestä kamala. No, pitää testata oikeaoppisesti tätä ja melkeinpä toivon että tykästyisin johonkin Katy Perryn tuoksuista, nuo pullot kun ovat niin huikeita ulkonäöltään!


Sitten vielä hiuslakkaa ja tämä oli vähän sellainen tylsimystuote, mä kun en oo aikoihin käyttänyt hiuslakkoja. Pitäs varmaan opetella uusiksi niiden käyttöä...

Sellainen boksi siis ja täytyy sanoa jotta kyllä tykkäsin sisällöstä. Tässä jokunen aika sitten mieleeni kuitenkin pulpahti se, että miksei bokseissa ole koskaan kasvovesiä? Tai ainakaan sinä aikana ku mä oon boksia tilannu ei niitä ole ollut meikäläisen lootassa. Siitäpä voisikin laittaa palautetta LivBoxin väelle, mä testaisin enemmän kuin mielelläni uusia kasvovesiä...

No, miltäs sisältö teidän mielestä vaikuttaa, hitti vai huti?

2 kommenttia:

  1. Mä kyllä tykkäsin boksista tosi paljon, vaikka naurahtelin kasvovoiteelle ja huulirasvalle, kun sain juuri yhdet kumpaakin pois käytettyä, niin eiköhän nyt tullu sitten uudet tilalle :D.
    Ja putsaria harmittelin tosi paljon, kun huomasin tuon vaahto-version. Itsehän sain sen geeli-version ja olen tuota vaahtoa monesti katsonut sillä silmällä kaupassa, että pitää ostaa kokeiluun... Noh, aina ei mee nallekarkit tasan :D.

    VastaaPoista
  2. LivBox kyllä pitää huolen siitä ettei tietyt tuotteet pääse loppumaan, esmes huulirasvat, niitä ku tulee itelläki osteltua ja boksistakin niitä on tullut jo aika monta mun boksi-uran aikana =D

    VastaaPoista