lauantai 27. syyskuuta 2014

Lemppareita

Hupsista, nyt on kaikki elokuussa loppuneet tuotteet esitelty, joten jospa nyt pitkästä aikaa rupattelisin tuotteista jotka ovat olleet jonkin aikaa käytössä ja jotka eivät ole vielä loppuneet. Kaiken lisäksi tykkään näistä kahdesta huulituotteesta valtavasti eli ylistyssanoilta tuskin vältytään ;)


Figs & Rougen Pomegranate multi-tasking lip balm ja kesällä 2013(!!!) LivBoxista tullut Clarinsin Instant Light Natural Lip Perfector. (Hups, näyttääpä Clarinsin tuubi ärtsyltä, oon vissiin säätäny kuvan päin mäntyä) =D


Tosiaankin, silloin kun tämä tupsahti LivBoxista, olin ihan varma että ihastuisin tähän tuotteeseen. En tiedä mikä siinä sitten oli etten tätä ottanut aikaisemmin käyttöön, ehkä syy oli se kun näitä huulituotteita tuppaa olemaan mulla ihan liiaksi asti... No, vähän aikaa sitten etsin tämän käsiini ja päätin ottaa käyttöön. 


Ja tämähän on aivan ihana tuote! Tämä taitaa olla hoitava huulikiilto, mutta huulivoiteena minä tätä olen käyttänyt koska ei tämä tuo mitään väriä huulilleni, ainoastaan kiiltoa. Eikä ihme, sävy on aika hailakka (kuten tuosta ihanasta karva-applikaattorista näkeekin), mutta se on ihan hyvä, tätä kun voi sutia huuliin ilman peiliin katsomistakin. Tuoksukin on mukava, omaan nenään tämä tuoksuu toffeelle, nam! Kaiken kaikkiaan kiva tuote, ainoa miinus tulee siitä kun ainakin tässä mun yksilössä tuon valkoisen pään ja tuubin väliin on tullut rako (oletan ettei siinä sellaista pitäisi olla) eli ihan kuin tuo valkoinen osa yrittäisi lähteä irti tuubista, mutta eipä se kuitenkaan lähde. Valkoista osaa ei myöskään saa työnnettyä takaisin. No, vielä sen kanssa ei ole tullut mitään suuria ongelmia joten nou hätä. Sen verran kyllä oon tykästyny jotta voisinpa joskus ostaa kokeiluun jonkun toisenkin värisen tapauksen =)


Sitten toinen rakkaustuote, mä oon kyllä niin hullaantunut tähän! Tämä on mulla yöpöydällä eli käytän tätä 'yöhuulirasvana' vaikka tätä voisi käyttää muuhunkin tarkoitukseen. No, oon minä välillä saattanut hipaista tätä esmes kuiviin kohtiin iholla, mutta pääsääntöisesti tämä on mulle huulivoide.


Tämä näyttää aavistuksen vaseliinilta, mutta ei kuitenkaan ole sellaista. Huuletkin tykkäävät tästä ja aion kyllä joskus tilata testiin jonkun toisenkin vastaavan tuotteen samalta merkiltä. Tuoksukin on valloittava, itse havaitsen siinä sitrusmaisuutta ja jos oikein muistan, olen lukenut jostain samankaltaisen kommentin. Kyllä tässä granaattiomenakin taitaa tuoksua, mutta sellaisella hyvällä miedolla tavalla.


Jos nyt jotain miinusta pitää sanoa, niin se on purkin koko. Tai eihän se muuten, mutta pelkään iskeekö jossain vaiheessa pieni kyllästyminen, mä ku voin kyllästyä rakkaustuotteisiinki jos niitä käyttää liian kauan. No, olenkin ajatellut siirtää tämän syrjään vähäksi aikaa jos moinen kyllästyminen uhkaa. Vielä näin ei ole käynyt vaikka kauan tätä olen huulilleni lapannut, tämän siis täytyy olla todellista rakkautta ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti