sunnuntai 17. elokuuta 2014

Totaalinen rakastuminen

On tuotteita joista pitää kovinkin paljon, mutta sellaista päätä pahkaa rakastumista tapahtuu kuitenkin verrattain harvoin. Vaan nyt se tapahtui tämän Crabtree & Evelynin käsivoiteen kohdalla.


Laadultaan India Hicks oli taattua Crabtree & Evelyniä, mutta tuoksu oli se mille menetin sydämeni. Harmittaa vietävästi kun en osaa kuvailla tuoksua, se vaan oli yksinkertaisesti jumalainen! Feeluniquen sivulta kävin nappaamassa kuvauksen ko. tuoksun minisetistä (joka muuten olis nyt tarjouksessa, äää..pitäsköhän mun tehdä tilaus ko. putiikkiin pitkästä aikaa) ja käsivoiteesta kerrotaan tähän tapaan:

Escape the busy demands of your day with the exotic scent of an island paradise. Crabtree & Evelyn India Hicks Island Living Spider Lily Ultra-Moisturising Hand Therapy is a lightweight shea butter-rich hand cream that is blended with conditioning macadamia nut oil and aloe to moisturise and soothe hands. The soft blend of spider lily along with night-blooming jasmine and other sea air accords make this scent truly one of kind and a luxurious way to keep your hands soft.

Eli tuoksu on suht kukkainen, mutta mun nenään ihanalla tavalla. Tässä linkissä Fragrantican kuvaus ko. sarjan hajuvedestä, arvatkaas vaan himottaisiko mulla kyseinen tuoksu...

Mutta, se siitä hehkutuksesta ja katsotaanpas seuraava käsivoide eli Logonan tapaus.


Aloe & verbena käsivoide passaa kuulemma kuiville ja karheille käsille, mutta itse olen hiukan eri mieltä. Tosin, mun olisi pitänyt testata tämä talvella jolloin käteni ovat kuivat eli satavarmaksi en mutu-tuntumaani voi sanoa. Koostumus oli kuitenkin suht juoksevaa ja muutenkin jäi sellainen olo ettei tämä olisi talvella kosteuttanut käsiäni tarpeeksi, ei ainakaan yökäytössä. Verbenan tuoksu on sellainen josta pidän ja kyllähän tässä se tuoksuikin. Vaan kyllä tässä vähän tuoksui se alkoholikin joka on inci-listassa kakkosena..no, onneksi alkoholin tuoksu on sellainen joka haihtuu suht nopsaan. Vaikka tämä menettelikin, niin en usko ostavani tätä toiste, en siis ihastunut tähän tarpeeksi. Niin ja tuubista on myös sanottava pari negatiivista sanaa. Tämä oli kooltaan 100ml ja mun makuun se oli jopa hiukan liian iso, semmoset 75 ml tuubit tai pienemmät ovat paljon mukavampia. Ja tuo tuubin ulkonäkö, se on kyllä jotenkin liian sekava ja halvan oloinen vaikka väri vallan pirtsakka olikin. No, ulkonäköseikat eivät tietenkään vaikuta itse tuotteeseen ;)

Sitten viimeisin eli Avonin Planet Spa Egyptian Secret käsi- ja jalkavoide jonka käytin ihan vaan käsivoiteena.


Tämä oli ihan kiva voide ja koostumuskin tuntui sen verran täyteläiseltä jotta kyllä tämä talvellakin olisi mennyt jonkin aikaa. En tiedä mille tämän piti tuoksua, mutta tuoksu oli ihan ok, tosin havaitsin siinä sellaisen 'Avonimaisen' vivahteen =D Ja tästä mun onkin kysyttävä, onko kukaan muu Avonin tuotteita käyttävä huomannut joissakin tuotteissa tällaista tuoksun samankaltaisuutta vai tekikö mun nenä mulle tepposet?

5 kommenttia:

  1. En olekaan kokeillut tuota Crabtree & Evelynia, pitää korjata asia seuraavan Escentualin tilauksen yhteydessä. :p

    VastaaPoista
  2. Piti sitten tilata... ...ai miten niin en ole mainoksille altis...

    VastaaPoista
  3. Kyllä Avonin tuotteiden tuoksuissa on minustakin välillä havaittavissa samankaltaisuutta. Se ei haittaa minua kauheasti, kunhan tuoksut ovat hyviä. ;) Olen muuten hiljattain ihastunut palavasti Planet Spa-sarjaan! <3

    VastaaPoista
  4. Tuo India Hicks kuulostaa aivan ihanalta!

    VastaaPoista
  5. Jonna H.: Suosittelen kyllä =) Mä muuten tein tässä ensimmäistä kertaa tilauksen Escentualiin ja nyt odotan innolla pakettia... ;)

    Unikas: Haha, niin sitä pitää ;D

    Päivi: Hyvä tietää etten kuvittele sitä tuoksua =)

    Funky and Fifty: Sitä se on! =)

    VastaaPoista