perjantai 25. huhtikuuta 2014

Suihkarisekoilua

Anteeksi, minä tein sen taas. Eli lahjakkaasti olen unohtanut mitä suihkareita käytin viime kuussa ja mitkä ovat nyt kuluvan kuukauden aikana käytettyjä. Tarkkaan ottaen 2 suihkugeelin tiedän varmasti loppuneen maaliskuussa, yhden oletan kuluneen nyt huhtikuussa ja yksi on täysi mysteeri. Lisäksi kuvakansiossa napotti kuva suihkaripullosta josta mulla ei ollut harmainta aavistustakaan milloin sen oon lotrannut. Päätinkin nyt lyödä ne kaikki tähän samaan postaukseen eli pahoittelut siitä ettette nyt saa tarkkaa kuvausta kulutustahdistani. Mutta, tämän jälkeen minä teen ikioman kansion kuukauden aikana kulutetuille suihkareille (normaali suihkarikansio mulla toki jo on...) jottei tämä moka pääse toistumaan. Vaan eiköhän aloiteta, ensiksi ne jotka takuuvarmasti kulutin viime kuun aikana.


Tosin nyt mua alkoi epäilyttää tämänkin kohtalo, olikohan tämä maaliskuun satsia ollenkaan vaiko peräti huhtikuun... No mutta, mulle iski näemmä nyt into kulutella jouluisia suihkareita pois ja sellainenhan tämä Avonin tapaus oli. Täytyy sanoa etten ihastunut tämän tuoksuun (Gold amber & Tuberose) eli en jäänyt ikävöimään.

 

Yveksen jouluiset suihkaritkin käytin, tosin tuo appelsiininen on se josta en ole varma milloin se on tullut kulutettua. Mähän käytin näistä joulun aikaan ne palloversiot joista tykkäsin, mutta nyt mulla oli vähän blääh-fiilis näiden suhteen. Ehkä vuodenaika oli väärä tahi ehkä toiset tällaiset suklaalla höystetyt suihkarit oli mulle liikaa.


Avonin Winter Cocoon (Sandalwood & Vanilla..tai no, tarkalleen ottaen LUXURIOUS Sandalwood & Vanilla ;D) ei myöskään ihastuttanut. Blääh vaan sillekin.


Sitten tämä mysteeripullo eli Avonin kylpyvaahto melonin tuoksuisena. Selasin blogiakin ja ei mun silmään äkkiseltään sattunut juttua tästä eli kaipa tämä poloinen on unohtunut esitellä. Muistaakseni tuoksu oli ihan jees, en kylläkään tiedä myykö Avon tätä enää. 

Kuluihan minulla maaliskuussa loppuun se yksi palasaippuakin eli Lushin Sunny Citrus, mutta ei siitä sen enempää, täältä voitte lukea arvostelun siitä.

Ja sitten asiasta kukkaruukkuun, viime postauksessahan tunnustin tilanneeni Yvekseltä vaikka vähän aikaa sitten vannoin tilaavani vasta kesän kynnyksellä... No, mulle kävi klassisesti, naputellessani postausta mun tartti mennä visiteeraamaan heidän sivuilleen ja kah, mitä silmäni näkivätkään-heillähän oli kampanja jossa tilauksen loppusummasta sai 30% alennuksen ja jos oikein muistan postaritkin olivat ilmaiset (höhöö, ainahan ne on ilmaiset jos vaan raskii tilata yli 17 € edestä). Kuka nyt sellaista voi vastustaa, en ainakaan minä! Saattoipa olla niinkin jotta ko. kampanja loppui samana päivänä eli melkeinpä samalta istumaltahan sitä tilausta tartti alkaa väsäämään. Tässä on sitten lopputulos.


On shampoota, hiusten huuhteluainetta, kuorintaa kropalle ja naamalle, seerumia, suihkareita sekä kaupanpäällisiksi tulleet oikeassa reunassa olevat käsivoide ja karitevoi purkissa. Tämä tilauksen yhteydessä tajusin sen ihanuuden kun voi ottaa jonkin tuotteen heti käyttöön, tällaisella kosmejemmarilla kun tuppaa käymään niin ettei niitä tuoreimpia välttämättä tule käytettyä heti. Otin siis käyttöön tuon Sebo Vegetalin seerumin (tosin nyt oon harvakseltaan sitä käyttäny) vaikka seerumeita mulla riittää. Mua vaan kiinnosti pitääkö tämä kiillon pois kasvoiltani ja vastaavia seerumeita varastostani ei löydy. 

Itse asiassa, tuosta tilauksesta on seerumin lisäksi korkattu 5 muuta tuotetta, ohhoh, en muuta sano! Noh, tuota karitevoita oon käyttäny vaan kerran, mutta olisi tarkoitus käyttää se pois alta vaikka ehkä se sopisi paremmin talvikäyttöön. Pitää vielä miettiä jemmaanko sen uudestaan, toisaalta tahtoisin sen pois varastosta pyörimästä. Lisäksi otin käyttöön käsivoiteen, sekin kun oli mielestäni epäkiinnostava ja sellaiset tuotteet tuppaa jemmautumaan jemmautumasta päästyään. Mökille mennessämme sitten liruttelin shampoota mukaan pienempään pulloon (hankin shampoon mökkiä varten, kyseessä on ympärisölle ystävällinen tuote) ja hiustenhuuhtiksenkin nappasin mukaan, kuten myös vihreässä pullossa olevan suihkarin. Enpä kyllä muista milloin viimeksi yhdestä tilauksesta on lähtenyt käyttöön näin paljon tuotteita vaikka järkevintähän olisi ollut pistää nyt heti käyttöön otetuista osa jemmaan ja käyttää niitä vanhempia pois. Vaan hei, saahan sitä näin keväällä pikkasen villiintyä, eikös? ;) Sen verran järki pakotti etten tilannutkaan ihanaisia Monoïn suihkareita vaikka taisinpa ainakin yhden (ellen kaksi) nakata jo ostoskoriin. Mulla on kuitenkin niitä vissiin vielä 3 kappaletta eli enköhän mä pärjää niillä vähän aikaa, sitten kesällä voin hamstrata niitä lisää.

Ps. Käväisin Yveksen sivuilla ja teitä kiusatakseni kerron tämän mikäli ette jo tiedä. Eli, yli 39 € tilauksista saa 10 euron alennuksen koodilla joka löytyy etusivulta. Pitäkää siis kiirettä, tarjous on voimassa vain 27.4 saakka. Ja ei, minä en sortunut, nyt voin sanoa hyvä minä!

5 kommenttia:

  1. Pitääkin hamstrata taas monoita kesäksi, se kuuluu jotenkin niin olennaisena osana siihen. :D

    VastaaPoista
  2. Monoï on kyllä niiin ihana, mulla on 1-2 pulloa vielä jäljellä ja saa luvan riittää täksi vuodeksi.

    Mun mielestä se YR:n Un Matin au Jardin -linja on myös aivan ihana, se on jotenkin KEVÄINEN, kun tuo Monoï kuuluu mulla enemmän kuumaan kesään. :P

    VastaaPoista
  3. Jonna H.: Kyllä, Monoi jos mikä kuuluu kesään =)

    Marisa: Uijui, mulla ei noin vähäinen määrä riittäisi ;)

    Tuosta toisesta sarjasta oon kokeillu kieloa (joka oli vähän pliisu, mutta totta tosiaan kevääseen sopiva) ja sitruspuunkukkaa josta taasen oon tykännyt kovin paljon =)

    VastaaPoista
  4. Wau! Kunnioitettava suihkarimäärä käytetty parin kuukauden aikana :o
    Kunpa itekki pystyisin noin paljon kuluttamaan, niin vähenisi nuo omat suihkari-varastot hyvin :D.

    Kerrohan sitten mielipidettä tuosta kroppakuorinnasta!!

    VastaaPoista
  5. Tuo yks suihkari taitaa olla useamman kuukauden takaa, siis jos yhtään oikein muistan ja mun muistiinhan ei oo luottaminen =D Suihkareita saan käytettyä enemmänki jos samaan aikaan ei oo käytössä jotain palasaippuaa... ;)

    Juu, kerrotaan, odotukset kuorinnan suhteen on kyllä kovat =)

    VastaaPoista