perjantai 31. tammikuuta 2014

Vitskua naamalle

Garnier toi tässä joskus markkinoille Dark Spot Corrector -voiteet ja blogeista luettuani mielenkiinto niitä kohtaan heräsi. Tietyistä syistä johtuen mulla on ollut vähän epäluuloja kaikkia vaalentavia voiteita kohtaan (vaikka onhan mulla se yksi Misshan BB-voidekin jonka pitäisi vaalentaa ihoa, tosin mähän käytän sitä ihan vaan peitevoiteena), mutta tällainen C-vitamiinin voimaan perustuva voide kuulosti aikas hyvältä. Mun mittapuun mukaan tuote ei kuitenkaan ole mikään halpa, normihinta taitaa pyöriä siinä 15 euron nurkilla, mutta sittenpä satuin bongaamaan Citymarketista näitä tarjouksessa 10 erskalla. Tuolloin rahatkin olivat vähän vähissä, mutta siitä viis, mun oli vaan saatava se päivävoide kokeiluun!


Tuubi on metallia ja mietin vaatisiko C-vitsku sellaisen, jos se on jotenkin herkkä ainesosa? Kas kun tuubin ulkopuolelle päätynyt voide muutti väriään rusehtavaksi, normaalisti voide oli ihan valkoista.


No, siinäpä näkyy hivenen ehkä härskistikin tippa voidetta, tosin tämän kuvan pointti oli esittää tuota tuubin suuosaa joka jostain syystä oli tuollainen hiukan erikoinen, ainakin mun mielestä.


Muistelen jonkun sanoneen tämän tuoksuvan appelsiinille, mutta ei se sille minun mielestä tuoksu, jostain syystä mieleeni tuli C-vitamiini ja herra ties miksi, ei tämä nyt millekään C-vitamiinipillerille tuoksunut =D Ehkä se oli mielleyhtymä voiteen sisältämästä vitamiinista, mene ja tiedä. Tuoksu oli kuitenkin mun makuun vallan kiva ja luulenpa ettei sitä tuoksua hevillä voisikaan inhota. Voiteenakin tämä oli hyvä, tosin onneksi tämä alkoi loppua kovien pakkasten saavuttua, sillä minusta alkoi vähän tuntua siltä ettei tämän tehot yksistään olisi riittäneet pidemmällä tähtäimellä. Mitään ihon varsinaista heleytystä en kylläkään huomannut, mutta ainahan voiteet sun muut lupailevat ties mitä.

Halusin tätä testata siksikin, että ihossani on joitain finnien jättämiä tummia kohtia, kiitos himoni puristella finnejä. Oikeastaan minua on häirinnyt vain otsaani ilmaantunut rusehtava läntti josta en tiedä onko se finnin jälkimaininkeja vaiko maksaläikkä. Edellä mainittu kuulostaisi loogiselta, siinä tuhannen kohdassa kun oli joskus keväällä/kesällä finni jota en malttanut olla räpeltämättä. Mutta mistä sitä koskaan tietää kun tätä ikääkin alkaa olla, varsinkin kun huomasin otsassa muitakin ruskeita läikkiä, sitä en muista oliko niissäkin ollut näppyjä joita silmät kiiluen olin 'käsitellyt'... Noh, tarkkailin tuota kohtaa ja minusta tuntuu siltä jotta kyllä se hivenen vaaleni. En kylläkään tiedä onko se täysin tämän voiteen ansiota vai auttoiko vain aika, nyt talvella kun aurinkokaan ei pääse tummuttamaan moisia plänttejä.

Kuitenkin kokemukset tästä päivävoiteesta ovat positiiviset ja voisinpa ostaa tätä jopa toiste, siis jos halavalla saan, mä ku en hevillä raski maksaa kasvovoiteista paljoa. Jään siis innolla (not!) odottelemaan auringon säteitä ja sitä ilmaantuuko otsaani taas viehättäviä pigmenttimuutoksia. Jos ilmaantuu, niin sitten saatan ostaa tämän kokeiluun normihintaisena sillä kaikkensa sitä tekee ettei otsa näytä raparoiskeiselta... ;)

2 kommenttia:

  1. Mulla taas kasvovoiteissa kipuraja voi olla hyvinkin ylhäällä, meikkejä taas ostan tosi harkiten, luomivärit ovat yleensä hieman arvokkaampia, mutta muut meikit usein halvempia.

    Mun yksi suurimmista ihonhoitosuosikeista oli aikoinaan kauan Nivean meikinalusseerumi, sitten ne meni ja lopetti sen. Eikä samalta lafkalta ole enää tullut yhtä hyvää tuotetta. snif, vieläkin muistelen haikeudella sitä.

    VastaaPoista
  2. Ehkä jos löytäisin todella 'ihmeellisen' kasvovoiteen, niin sitten siitä voisinkin maksaa enemmän =) Tosin, kun ei raski testailla, niin löytämättä jää =D Pitäisi varmaan haalia testereitä. Yhden Lancomen voiteen kerran tilasin alennuksesta ja siitä kyllä tykkäsin =)

    Hmm, millainenhan seerumi se on ollut, mulla on nimittäin yksi Nivean seerumi (tosin se ei muistaakseni ole varsinainen meikinalusseerumi) ja mä taasen oon kokenut sen jokseenkin turhaksi =D

    VastaaPoista