keskiviikko 28. elokuuta 2013

Huulikiiltoja

Oriflamen Gloss Booster huulikiiltoa ei näemmä enää saa kuin vesimelonin makuisena ja en kyllä tiedä miten on jatkossa, jotenkin luulen että tämä on loppuva tuote joten siinä mielessä tämän kirsikkaisen huulikiillon esittely voi olla turhaa. Btw, mulla on olemassa tästä päärynän makuinenkin versio, mutta sitä en ole vielä edes testannut...


Tämä kulki jonkin aikaa laukussani, mutta sitten kauhukseni huomasin ettei tämä välttämättä olekaan sellainen helppo huulikiilto... Tämä nimittäin antaa huuliin jonkin verran väriä ja jos on huono tuuri, niin sitä voi eksyä hampaisiinkin. Asiakaspalvelutyössä tällainen ei ole toivottavaa (varsinkin kun kiiltoa useimmiten sutaisee huuliin ilman peiliä), joten tämän työura päättyi ennen aikojaan ;) Muuten kyllä tykkään tästä kiillosta, tuoksukin on mukava (esanssisen kirsikkainen, mutta kyllä meikä siitä tykkää) ja pidän myös siitä kun tämä tosiaan antaa hiukan sävyä huuliin. Tässä linkki siihen vesimeloniseen versioon ja minua hiukan hämmästyttää kun tuossa sanotaan ettei tämä tuntuisi tahmealta. No, kyllä tämä mun mittapuun mukaan on tahmea kiilto ja hyvä niin, eipähän ole kiilto ihan heti karkaamassa pois huulilta.

Oriflamen korvaajaksi otin sitten edellisestä LivBoxista paljastuneen Burt's Beesin huulikiillon sävyssä Blush. Taisi kaikki boksit sisältääkin juuri tuon sävyn..?


Tämä on siis hyvinkin helppo huulikiilto, tämä kun ei anna juurikaan väriä huulille (toki antaa jos on kovin vaaleat pusuttimet), joten tätä voi huoletta lisäillä vaikkei olisi peiliä mailla halmeillakaan. Tuoksu on tässä marjainen, mutta en oikein tiedä onko se tuoksu mun makuun, siinä kun on joku pieni vivahde josta en pidä. No, on sitä pahempiinkin törmätty, mutta joku siinä vain mättää. Muistelen myös lukeneeni kommentteja kuinka tämä ei olisi tahmea kiilto. Apua, onkohan mulla erilainen käsitys tahmeudesta koska kyllä tämäkin on mun mielestä sellainen tahmea =D Mitenkäs te muut jotka saitte tämän elokuun boksista, kertokaa nyt mulle onko tämä tahmea vai eikö ole?

Sitten vielä yksi juttu. Pidemmän aikaa bloggausinspis on ollut hukassa ja niinpä päätin pitää muutaman viikon tauon hommasta ja ladata akkuja. Töistäkin mulla on kohta sellainen miniloma, joten eiköhän ne akut tule ladattua =) Varmaankin kirjoittelen tauon aikana juttuja varastoon, mutta ihan omien fiiliksien mukaan menen. Mukavaa syyskesää teille, nähdään sitten syyskuun puolella!

2 kommenttia: