lauantai 27. heinäkuuta 2013

Nam nam!

Tällä hetkellä mulla on käytössä peräti kaksi tuoksuvaa vartalovoidetta, päätin siis jossain vaiheessa repäistä ja ottaa sen yhden tuoksuvaisen rinnalle käyttöön toisen vastaavan ja se jos mikä on melkoisen uutta mulle ;) Yleensähän oon tosiaan toiminu mm. vartalovoiteiden kanssa niin että mulla on käytössä se yks ja ainoa tuoksuva voide jonka rinnalla saattaa olla käytössä tuoksuton vaihtoehto. Vaan hei, täähän on tosiaankin paljon kivempaa kun voi lätkiä tuoksuvaa rasvaa kroppaansa sen hetkisen fiiliksen mukaan! =D


Fruttinin Peach Pear on mieletön herkku, jos vain jostain tämän bongaatte niin ostakaa ostakaa! Katsoin tuossa Fruttinin nettikauppaa ja siellä ei tätä tuoksua ole myynnissä, mikä harmi, toivottavasti tätä nyt jostain saisi lisää =( Tässä siis tuoksuu nimensä mukaisesti persikka ja päärynä, tosin mun nenä erottaa eniten tuon päärynän tuoksun ja se on vain hyvä, päärynä on tuoksuna yksi lempparini.


Lopulta otin Fruttinin rinnalle käyttöön Victoria's Secretin Lost in Fantasyn joka tuoksuu brasiliaiselle orkidealle ja kiiville (itse en oikein osaa eritellä tuoksua sen tarkemmin, mun nenä ei ole ilmeisesti tarpeeksi hienostunut... =D). Ensimmäisellä käyttökerralla huomasin tämän tuoksuvan iholla jotenkin ei niin kivalta ja mietinkin jotta voi persaus, mitenkähän tämän kanssa käy. Loppujen lopuksi huomasin vähän ajan kuluttua levittämisestä tuoksun muuttuneen iholla paremmaksi ja hyvä niin =) Ei tämä ehkä niin ihana ole kuin esim. tuo Fruttini, mutta vallan mukava kuitenkin ja käytän pullon ilolla loppuun.

2 kommenttia:

  1. Päärynää muuten jostain syystä käytetään tosi harvoin vartalotuotteissa. :( Hajuvesistähän sitä löytyy usein..

    VastaaPoista
  2. Ihmeellistä kyllä, päärynä kun on mielettömän hyvän tuoksuinen =/

    VastaaPoista