tiistai 2. heinäkuuta 2013

Ihan kelpo dödö

Jos hajuvedet eivät meinaa mulla kulua millään, niin sama juttu on deodoranttien kanssa. Ne nyt vaan tuntuu kestävän ikuisuuksia. Edellinen dödöni oli Dermosilin punainen appelsiini joka onkin ajanut asiaansa ihan hyvin. Päiväys siitä on paukkunut jo aikoja sitten ja ajattelinkin ensin nakata sen roskiin vaan ehei, nyt se sitten reissaa mökillä mukana (rehellisesti sanottuna turhan panttila), pahuksen riittoisa kun on ja eipä tuo tunnu menneen pilallekaan. No, kotikäyttöön otin sitten Avonilta viime kesänä tilaamani hienkarkoittimen ja onpa tuo kuvakin otettu jo viime kesänä, muah! =D


Muistelen tämän Floral freshin olleen tuolloin uutuustuoksu noissa On Duty -antiperspiranteissa ja ihan ok tuoksuinen tämä on. Nimensä mukaisesti tässä taitaa tuoksahtaa jotain kukkaista ja ehkä joukossa on aavistus jotain 'freessiä'. Kuitenkaan en ole mitenkään kamalasti tykästynyt tämän tuoksuun, siitä puuttuu se kuuluisa jokin, mutta eipä nämä roll-onit paljoa tuoksahdakaan omaan nenään, eivät ainakaan minun mielestä. Hien hajuakin tämä on ilmeisesti pidätellyt hyvin, en ainakaan ole huomannut mitään epämiellyttäviä lemahduksia kainaloiden suunnalta. Ihan jees vaikkei tuoksu sykähdytäkään. 

2 kommenttia:

  1. Whaaaat, mulla kestää yksi deodorantti joku vajaa pari kuukautta?! :D

    VastaaPoista
  2. Mä en käytä dödöä päivittäin, mutta vaikka käyttäisin niin en sais kulutettua sitä noin lyhyessä ajassa =) Muistan kun opiskeluajan kämppis tais saada kulutettua deodorantin about parissa viikossa (ellei mun muisti tee nyt tepposet) =D

    VastaaPoista