perjantai 17. toukokuuta 2013

Taas vaihteeksi kuorintoja

Kuorinta-aineita on alkanut kulumaan tasaiseen tahtiin, olen ilmeisesti ottanut itseäni asian suhteen niskasta kiinni ja kuorin kasvoja ja vartaloa aikaisempaa useammin. Kunpa vain saisin itseni innostumaan samalla tavalla kasvonaamioistakin, niiden käyttö on mulla laiskanlaista ja niinpä vainen mulla on joitain naamioita jotka ovat menneet jo vanhaksikin... Niin että terkkuja sille lukijalleni jolle kirkkain silmin väitin ettei mulla mene vanhaksi juurikaan mitään kosmetuotteita, kyllä niitä sittenkin löytyy monelta eri saralta ;)


Kasvojen kuorintana mulla on nyt käytössä Haaparannasta ostamani hävyttömän halpa Face: UK:n kuorinta. Tuote on voidemaista ja kuorivat hippuset ovat todella pieniä, ensin ajattelinkin kuoriikohan tämä yhtään mitään. Vaan kyllä tämä kuorii, näemmä ylähuulen ja nenän välinen alue on mulla sen verran herkkä jotta sitä aluetta kuoriessa tuntee tehon, muualta naama on vissiin niin parkkiintunut ettei tulosta huomaa kuin vasta kuorinnan jälkeen. Siltikin ite tykkään ehkä kuitenkin enemmän kuorinnoista joissa kuorivat osaset ovat isompia, se vaan tuntuu jotenkin tehokkaammalta ainakin psykologiselta kantilta ajateltuna ;)


Tämän Gunryn(?) vartalonkuorinnan ostin myöskin Haaparannasta ja voi että, tämä oli samanaikaisesti ihastus ja pettymys. Ihastuksen aiheutti tuoksu joka oli aivan ihana, pettymyksen liian vähäinen kuorintateho, niitä kuorivia palluroita oli aivan liian vähän. Harmi, muuten tämä olisi ollut täydellinen =/ Tämän olen jo käyttänyt pois ja seuraavaksi otankin käyttöön Fruttinin vartalonkuorinnan joka on taatusti tehokas. Onneksi Fruttiniin voi aina luottaa =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti