lauantai 16. maaliskuuta 2013

Oon vaihteeksi saattanut tilata jotain...

...ja tässäpä pienet vilautukset tilauksista =) Ensimmäinen pieni tilaus kohdistui Cosmerya -nettikauppaan ja kuten huomaatte, onnistuin hillitsemään itseni vallan hyvin tilauksen suhteen. 


Tilasin siis vain Benecosin vartalovoiteen ja käsivoiteen, lisäksi en voinut vastustaa tuota ihanan näköistä ja kuuloista Deep Steepin Candy & Mint -jalkapuikkoa. Tilauksen mukaan oli sujautettu myös näytteitä ja sehän on aina kiva yllätys =)

Toinen tilaus lähti AllaModa -kauppaan ja sieltäkin tuli tilattua suht maltillisesti.


Tuplapaketti Ziajan kaakaokäsivoidetta (tuolloin heillä oli tarjous jossa tiettyjä käsivoiteita sai kaksi yhden hinnalla), viinirypälekäsivoide ja kasvovesi. Tämänkin tilauksen mukaan oli laitettu näytteitä, johan mua hemmotellaan =D

Cosmeryan tilaus tuli muistaakseni suht nopsaan, mutta AllaModan pakettia sain odotella jonkin aikaa. Ensinnäkin, ensimmäisellä tilauskerralla ostokset pitää maksaa etukäteen ja minähän siis maksoin. Jossain vaiheessa menin katsomaan mitä tilaukselle kuuluu ja yllätyin, ihan kuin minä en olisi heidän mielestään maksanut tilausta. Laitoin heille s-postia, tilaus kun peruuntuu mikäli maksua ei suoriteta 5 vuorokauden sisällä. No, olihan se mun maksu tullut heille, homma ei vaan ollut päivittynyt nettisivulle. Paketti oli kuulemma lähtenyt postiin (sitä en tiedä onko se postista liikkunut vielä tuolloin) 26.2. ja saapumislappunen tuli vasta 6.3. eli about viikon paketti tulla junnasi. Tämä ei tietenkään ole nettikaupan vika vaan ihan postin syy. Kuitenkin suosittelen lämpimästi kumpaakin kauppaa, molempien valikoimissa on vaikka mitä ihanuuksia meille kosmefriikeille =)

Nämä olivat siis aika miniostoksia, odottakaas jahka pääsen esittelemään Oriflamen ja Avonin tilaukset kunhan ne saapuvat... Puolustuksekseni todettakoon, että Oriflamelta oon tilannut viimeksi muistini mukaan lokakuussa ja Avonin tilauksesta on vieläkin enemmän aikaa. Että ei kuulkaa pääse purnukat ainakaan loppumaan, se on varma se!

4 kommenttia:

  1. Uuu, vitsi että on mielenkiintosia tuotteita kaikki!! :) Kerro heti miltä toi Deep&Steep tuoksuu?! :D Sitä sarjaa oon kuolannu tässä jo tovin... Ja Ziaja kiinnostaa myös. No, kaikki nuo kiinnostaa! :D

    VastaaPoista
  2. Deep & Steep tuoksuu piparmintulle tai minttusuklaalle, se vähän riippuu millä päällä nenä on =D

    VastaaPoista
  3. Eli tuoksuu siis taivaalliselle. :)

    VastaaPoista
  4. Mulla se riippuu miten miellän tuoksun, mä ku en hirveesti tykkää suklaan tuoksusta, mutta onneksi oon nyt asennoitunu siihen että se tuoksuu enemmänki piparmintulta eli hyvältä tuoksuu, voin suositella =D

    VastaaPoista