sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Mango + papaija = ei mun juttu

Tein tässä mielenkiintoisen havainnon mangon ja papaijan liitosta kosmeettisissa tuotteissa. Ainakaan tuoksullisesti tämä kombo ei hivele hajuaistiani, sen todistavat nämä kaksi esittelyyn pääsevää tuotetta.

Aloitetaan I Love... -suihkugeelistä jonka kuvittelin olevan herkullistakin herkullisempi.


Vaan ei, tämä oli mielestäni aivan liian pliisu tuoksultaan. Voihan perä, alan menettämään uskoni tämän sarjan suihkugeeleihin, tähän mennessähän olen käyttänyt yhteensä 3 suihkaria tästä sarjasta ja yksikään ei ole ollut mielestäni hyvälle tuoksuva =( Jemmassa on vielä yksi ja senkin tiedän olevan pliisu. Vielä aion kuitenkin ostaa sen sitruuna & lime(?) hässäkän, yleensä ottaen tuon tyyppiset suihkugeelit ovat iskeneet hajuhermooni lujaa-siis positiivisella tavalla.

Toinen mango-papaija on sitten Hawaiian Tropicin huulikiilto jonka olen ostanut aikoja sitten. Tosin, eipä ole kauaakaan kun taisin nähdä näitä vielä myynnissä.


Hyvää tässä on suojakerroin joka on peräti 25, pahaa taasen on tuoksu. Siis kun tätä nuuhkaisee tuubista niin voi öklö, tämä haisee jokseenkin oksennukselle... Mietin jo onko tää menny pilalle, onhan tämä ollut mulla jo useamman vuoden. Tämä ei anna väriä huulille, on sen verran läpikuultava tapaus. Sen sijaan tämä maistuu hedelmäiselle, mutta sekään maku ei ole mitenkään herkullinen mun mielestä. Voi siis olla että tämä päätyy roskiin, enhän tosiaan ole satavarma onko tämä enää priimakunnossakaan.

Jatkossa taidan pysytellä suosiolla kaukana tuotteista jotka tuoksuvat pelkästään mangolle ja papaijalle. Ei vaan oo mun juttu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti