keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Suihkugeelikimara

Liekö tuo otsikko edes oikeaoppista äidinkieltä, mutta siitä viis, nyt olisi siis pikaisia arvioita suihkugeeleistä. Olen aikaisemminkin miettinyt palveleeko tällaisten tuotteiden arviointi ketään, mutta mitäs pienistä, minähän arvioin näitä siitäkin huolimatta. Skipatkaa jos eivät yllättävät löydöt kelpaa ;) Ensimmäisenä vuorossa Doven parivaljakko, siis nämä näin.


Vasemmalla pomegranate & lemon verbena ja oikealla plum & sakura blossom. Juu, ihan kivoja dovemaisia suihkugeelejä. Siis tiedättehän, sellaisia voidemaisia ja minä kyllä pidän sellaisesta koostumuksesta. Mutta tuoksu... Tuoksuivathan nämä hyvälle, mutta kun sitä olisi saanut olla enemmän. Minä tahdon suihkuhetkeeni ihania tuoksuhetkiä, piste. Toki nämä voivat tuoksua riittävästi jonkun toisen mielestä, mutta itse olin hiukan pettynyt. Vaan eipä se estä minua ostamasta näitä toiste, vallan mainioita suihkugeelejä nämä kuitenkin olivat.

Seuraavana olisi sitten Yves Rocherin tarjontaa, yleensä ottaen pidän heidän suihkugeeleistään.


Kaksi vasemmanpuoleista olivat sellaisia joita tuoksuttelin liikkeessä ja pidin hyvin paljon niiden tuoksusta. Mutta mutta, mitä ihmettä, suihkussa ollessani en meinannut haistaa juurikaan mitään..? Okei, ehkä hajuaistini on turmeltunut tupakoinnista johtuen (ei moraalisaarnoja kiitos, olen sentään vanha kuin taivas eli 36-vuotias) ja kuka tietää oliko jokin näitä ennen käyttämäni tuote voimakastuoksuinen, mutta olin kovin yllättynyt siitä etteivät nämä tuoksuneet niin ihanalle kuin ne liikkeessä tuoksuivat. Vasemmalla oleva tapaus on malvantuoksuinen ja sen vieressä napottaa arganöljyä sisältävä suihkugeeli. Näistä on olemassa vielä kolmaskin versio, karitevoi. Näitä kaikkia yhdistää luonnonmukaisuus ja Yves Rocherin sivuilla näistä suihkugeeleistä sanotaan seuraavaa:

Ecocert-sertifioitu koostumus sisältää 99,4 % luonnollisia ainesosia, joiden alkuperä on taatusti jäljitettävissä. 10 % ainesosista on peräisin luonnonmukaisesta viljelystä. Ei sisällä parabeeneja eikä synteettisiä tuoksu- ja väriaineita. Ihoystävällinen, pH-neutraali koostumus.

Eli tässä mielessä vallan mainioita tuotteita, itse vain en ihastunut näihin tuoksujen vuoksi ja en vieläkään ymmärrä miksi nämä liikkeessä tuoksuivat niin ihastuttavalle ja suihkussa en haistanut juurikaan mitään... Tiedän, olen turhamainen ja sen vuoksi lyttään tuon viimeisimmänkin Yveksen suihkugeelin, mikä lie lootuksenkukka (tai joku muu?) onkaan. Tätä minulla on ollut kaksi pulloa ja joo, pliisuhan tämä olin tuoksultaan. Tätä ei vain taida olla enää heillä myynnissä, en tiedä onko liikkeissä mutta nettikaupasta ei ainakaan löytynyt. Joten ei siitä enempää.

Mutta, sitten niihin todellisiin positiivisiin yllättäjiin jotka tällä kertaa löytyvät halpusomerkin alta.


Nämä Tokmannilta hurjaan euron hintaan per pullo ostamani suihkugeelit olivat melkoiset yllättäjät. Hittolainen, minä tykkäsin näistä! Kaikki oli kohdillaan, tuoksusta lähtien ja varsinkin tuo mandariininen versio sai aikaan ihastuksen vaikkei tuossa toisessa versiossakaan mitään vikaa ollut. Sarjaan kuuluu vielä jokin oliivinen juttu ja sen olen ostanut nyt, mutta siitä arviota joskus toiste. Mutta se on varma että näitä ostan vielä lisää ja suosittelen teitäkin kokeilemaan!

Tätä seuraavaakin suosittelen, siis jos matkaatte Ruotsiin tai missä ikinä näitä myydäänkään. Suomessa en ole nähnyt näitä, hihkaiskaa heti jos olette täällä jossain nähneet tämän merkin tuotteita.


Tämä Barnängenin acaimarjalle  tuoksuva suihkugeeli oli ihana. Kunpa olisin tiennyt tämän ostotilanteessa, olisin takuulla kahmaissut mukaani näitä enemmän ja epäilemättä olisin hamstrannut muitakin tämän sarjan tuoksuvia suihkugeelejä. Pahus soikoon, pitänee alkaa juonimaan Ruotsin keikkaa... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti