sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Muotoiluvoide, se vaan on mun juttu

Tuossa keväämmällä pitkään käyttämäni muotoiluvoide päästi viimeiset töräyksensä ilmoille ja silloin ajattelin ettei mulla ole mitään hätää, onhan jemmoissani hiustököttejä vaikka millä mitalla. Otin käyttööni Grazetten Xclusive Hair Shaper Modpasten sen kummempia ajattelematta. Mutta voi kauhistuksen kanahäkki, enhän minä ollut tottunut käyttämään tuollaista pastaa/pastea (mikä hiivatti sen oikea nimi onkaan..?), aivan kaameeta shaissea! Niinpä kampaajalla käydessäni päädyin ostamaan muotoiluvoidetta ja huokaisin helpotuksesta.


Okei, en voi tietenkään ihan täysillä tyrmätä tuollaista pastea (ai että ku mua häiritsee mikä tuon suomalainen nimiversio on), jotkut kun varmasti tykkäävät tuollaisista tuotteista kuin hullut puurosta. Mutta minä vain koin sen liian vaikeaksi. Ensinnäkin, annostelun kanssa piti olla tarkka, muuten hiuksista tuli rasvaisen näköiset. Lisäksi piti katsoa ettei hiuksiin jää epäilyttävän näköisiä valkoisia klönttejä. Liian vaivalloista minulle. Niinpä tosiaankin ostin kampaajalta Cutrinin muotoiluvoiteen ja sen jälkeen ei ole tarvinnut huolehtia näyttääkö tupee lähmäiseltä ja onko siinä valkoisia tahmakikkareita. Mutta, ehkäpä latvojen siloitteluun tuo Grazetten tapaus sopii ja sen vuoksi en olekaan heivannut sitä roskiin. Onko lukijoiden joukossa vannoutuneita pasta-/pastenisteja ja jos on, niin kertokaas miten tuotetta voidaan käyttää oikeaoppisesti. Kovin mielellään kun en jättäisi tuota homehtumaan hyllyn perukoille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti