torstai 5. toukokuuta 2011

2 in 1 nassuputsari

Tällä hetkellä käytössäni on Oriflamelta hankkimani Milk & Honey 2-in-1 Nourishing Face Cleanser. Eli tämähän on kasvovettä sisältävä puhdistusemulsio.

Tämmönen näin.


Otin tämän käyttöön koska edellinen putsari tuntui liian kuivattavalta talvikäyttöön ja pistinkin sen telakalle odottamaan kesää. No, tässä Oriflamen tapauksessa ei kyllä tarvitse pelätä kuivumista ja se jos mikä on hyvä juttu. Mulla on kylläkin jokin henkinen vamma puhdistusemulsioihin liittyen, ne kun eivät tosiaankaa saa aikaiseksi sellaista puhdasta tunnetta josta minä pidän. Mutta toisaalta taasen ei se natisevan puhdas tunnekaan ole kiva..eli tämä on vain tottumuskysymys ja olen kyllä ollut tyytyväinen tähän putsariin. Sitä en osaa sanoa miten tämä poistaa meikit, minä kun tosiaan taaplaan menemään enimmäkseen puuteri+peiteväri-linjalla. Tuoksu on minun mielestäni mukava (ja tuo mieleen jotain, en vain tiedä mitä), tosin en tiedä mitä herkkänenäisimmät siitä pitäisivät. Haisu ei kyllä ole kovin voimakas, mutta ei ihan mietokaan.

Ohjeen mukaisesti tätä pitäisi levittää kasvoille vanulla ja sitten huuhdella pois. No, minä olen rikkonut sääntöjä ja levittänyt tämän kostutetuille kasvoille ja huuhdellut sitten pois ;) Niin ja joo, tuotteen sisältämä kasvovesi hämmentää kyllä mieltäni, eihän sillä voi olla mitään merkitystä koska emulsio käväisee vain hetken iholla ja sitten se huuhdellaan pois..? Vaan silleppä sama, mukava tuote jota voisin hankkia toisenkin kerran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti