lauantai 19. maaliskuuta 2011

Taas Lidlin kosmea

Tässäpä taas parit minut vakuuttaneet Lidlin kosmetiikkatuotteet. Joskus halpa voi olla hyvää, uskokaa pois! Ensimmäisenä kasvojen puhdistusliinat. Olen kokeillut näitä molempia, tuossa kuvassa on kuivalle ja herkälle hipiälle tarkoitetut liinat, normaalille ja sekaihoiselle tarkoitetut putsariliinat ovat valko-vaaleansinisessä paketissa.


En ole huomannut juurikaan eroa näiden kahden version välillä, mutta enpä oikein tiedäkään mihin kastiin ihotyyppini kuuluu. Se kun on vähän sellainen mystinen tapaus. Mutta epäilemättä herkkisten ja kuivaihoisten kannattaa kokeilla tuota pakettia mikä näkyy kuvassa. Minä kyllä olen tykännyt näistä vaikkeivat nämä tietenkään ole mitenkään ekologisia. Jostain olen lukenut lyttäävänkin kommentin näihin liittyen, mutta makuja on niin monenlaisia. (Ja kuinkahan monesti olen tämän todennut täällä blogissani...;)) Itse en meikkaile juuri ollenkaan joten en osaa sanoa miten tehokkaita nämä liinat ovat meikinpoistossa. Mutta puuterin ja peitevoiteen ne kyllä puhdistavat. En myöskään osaa sanoa ovatko nämä kuivempia verrattuna vastaaviin liinoihin, siitä kun on sen verran aikaa kun olen viimeksi käyttänyt muun merkkisiä puhdistusliinoja. Kyllähän nuo tuppaavat kuivumaan viimeistään siinä vaiheessa kun pakkauksen avaa ja ei muista sulkea sitä tarpeeksi huolellisesti. Vaan mikäpä estää kostuttamasta niitä kasvovedellä tai pelkällä vedellä. Suosittelen kyllä kokeilemaan jos tapanasi on käyttää tällaisia liinoja. Vaikket pitäisikään näistä, niin konkurssia et tule kokemaan, nämä kun maksavat muistaakseni 1,49 € per paketti.

Ja sitten toinen kiva tuttavuus eli Lidlin kynsilakanpoistoaine. Tämä on hyvä ja tämä ei sisällä asetonia. Ja 200 ml pullo maksaa muistaakseni jotain 1,19 euron pintaan. Ei paha ollenkaan, tätäkin siis suosittelen.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti