perjantai 8. lokakuuta 2010

Maan mainio hoitoaine

Mitä kummaa, en voi tajuta miksen aikaisemmin ole muistanut hehkuttaa tätä Wella Lifetex extra rich self-warming maskia, tämä kun on uskomattoman mahtava hoitoaine! Minähän en ole kovin tuoteuskollinen (se kokeilunhalu nääs), mutta jotain kertonee se, että tätä olen ostanut toistamiseen. Ja takuulla ostan jatkossakin. Itse olen tilannut nämä aina HairStorelta ja näemmä just nyt se olisikin siellä mukavassa tarjouksessa, vain 6,90 €. Harmitukseni onkin suuri, mulla kun ei ole justiinsa tällä hetkellä tarvetta tilata sieltä mitään...


Mutta niin, tämä naamio/hoitoaine saa hiukset aivan uskomattoman siloisiksi ja todellakin, tämä lämpenee itsestään. Lämpenemisen tuntee jo kädellä, tämä ilmiö kun tapahtuu aineen joutuessa kosketuksiin veden kanssa. Lisää plussaa hoitoaine saa lyhyestä vaikutusajasta, tätä kun ei tarvitse pitää päässä kuin ainoastaan n. 30 sekuntia. Sopii vallan mainiosti tällaiselle kärsimättömälle luonteelle. Voin siis vilpittömästi suositella tätä tuotetta, ainut miinus tulee mömmön mausta, kannattaa siis pitää suu tiukasti kiinni tällä lutraamisen ajan sillä eihän tätä ole syötäväksi tarkoitettukaan ;)

Ja sitten vähän valitusta. Tämä juttu on jo menneen talven lumia, mutta kitisenpäs minäkin tästä Tigin kohutusta kuivashampoosta. Jossain vaiheessahan liikkeellä oli viallisia pulloja jotka tyhjenivät itsestään. Ilmeisesti niitä ei enää liiku markkinoilla ja tämä minun putilokin on ostettu toissa kesänä.


Tämä on jäänyt minulla äärimmäisen vähälle käytölle, voisi siis sanoa tämän olleen turha ostos. Luulin ettei tämä minun pulloni pahemmin vuoda, mutta luulo ei ole tiedon väärti. Joitain viikkoja sitten käytin tätä ja olin tarkastavinani hyvinkin tarkkaan ettei tämä jää vuotamaan itsekseen. Väärässäpä olin, nyt pullo on tyhjentynyt. Eniten raivostuttaa rahanmeno, kylläpä tuli kalliiksi tämä tuote per käyttökerta! Näistähän saa rahansa takaisin, en vain tiedä saako enää, voihan olla että ajattelevat minun vain käyttäneen tämän loppuun ja yrittävän nyt saada uuden pullon ilmatteeksi... Ja kun en muista mistä puljusta tämän tilasin, sekin kun auttaisi huomattavasti asiaa. Että silleen. Mutta hei, jos nyt jotain positiivista tästä äksidentistä pitää yrittää keksiä, niin onpahan ainakin yksi pullo vähemmän muutettavaa..muahhah!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti