keskiviikko 25. elokuuta 2010

Kirsikkainen pettymys

Huoh, tiedättehän tunteen kun odotatte jotain kovasti ja sitten jouduttekin pettymään? Näin kävi minulle, onneksi kosmetiikan saralla joten vahingot eivät ole henkiseltä kantilta katsottuna kovin suuret ;) Kattokaa nyt, niin nättejä puteleita...


Elikkäs, olin vähällä tanssia pienet voitontanssit kun tajusin kirsikkaisten ihanuuksien saapuneen Yves Rocherin valikoimiin. Onneni kukkuloilla paukuttelin tilausta kehiin ja jäin intopinkona odottelemaan pakettia. Tilasin siis kaksi kappaletta (voi huokaus...) suihkugeelejä ja sitten tuon hajuveden. Onneksi tilasin haisuveden pienemmän version, isomman version suhteen olisin saanut harmaita hiuksia.

Mikä näissä sitten mättää? No ei mikään muu kuin tuoksu. Minähän rakastan kirsikan tuoksua, siis sellaista esanssista/teollista/miksi sitä nyt kutsuisikaan. Jos tykkäilee aidon kirsikan tuoksusta, niin sitten tuo suihkugeeli on hyvä ostos. Mutta minä kun en siitä niin tykkäile... Tuoksu ei missään nimessä ole paha, se ei vaan tuoksu sellaiselle herkulle kuin sen toivoisin tuoksuvan. Hajuveden suhteen taasen yllätyin ensin iloisesti. Siinä nimittäin aistin sen keinotekoisen kirsikkaisen aromin..mmm! Mutta, ilo oli lyhytaikainen. Se kirsikkaisuus ei nimittäin tuoksu tarpeeksi ja aistin siinä jotain muutakin, ehkä vaniljaa, kuka tietää. Ja valitettavasti minun nokkaani se vaniljainen tmv. aromi tuoksuu eniten, kirsikkainen haisu tuntuu vain aavistuksenomaisena taustalla.

No, kyllähän nämä käytetyksi tulee ja onneksi nämä eivät vieneet minua perikatoon. Ehkä siis selviän tästä pettymyksestä hengissä =)

2 kommenttia:

  1. Hahaa, on meinaan mun lempparisuihkugeelejä, tuoksunsa takia :) Näin se menee.

    VastaaPoista
  2. No niin se menee =) Tuota ei vaan taida olla enää myynnissä..?

    VastaaPoista