perjantai 9. toukokuuta 2008

En voi sanoa muuta kuin..wau!

Nyt olen löytänyt hiuksiin jätettävän hoitosuihkeen joka kuuluu kokeilemieni ko. tuotteiden parhaimmistoon. Näin uskallan väittää niinkin lyhyen tuttavuuden kuin reilun vuorokauden perusteella. Ja tämä ihmetököttihän on Schwarzkopfin Bonacure Moisture Kick. Enpä olisi välttämättä tullut ostaneeksi tätä ilman mullistavaa tuoksukokemusta... Kävin siis leikkauttamassa talvipöheikköäni ja samalla otin vaaleat raidat. Siinä kyselin hoitojuttuja ja jokin hoitoaine minulla sitten olikin tarkoitus ostaa. Siinä kampaajan laitellessa päätäni uuteen uskoon hän pariin otteeseen suihkautteli jotain todella hyvän tuoksuista ainetta hiuksiini. Pakkohan minun oli lopulta kysyä mitä se oli ja aine osoittautui ko. hoitosuihkeeksi jota kampaaja sitten ihan suosittelikin hoitoaineeksi. Ei kuulemma tarvitse käyttää paljoa ja sen lisäksi ei ole tarvetta käyttää poishuuhdeltavaa hoitoainetta. Ja tämä on tosi kuin vesi, olen pärjännyt vallan mainiosti tällä suihkeella ja hiukset tuntuvat ihanan siloisilta ja pehmoisilta. Ja tietysti hyvä tuoksu on vain plussaa. Saas muuten nähdä mitä matkaani lähtee seuraavalla käynnilläni... Olen käynyt kyseisellä kampaajalla nyt tasan 2 kertaa eläissäni ja kummallakin kerralla olen kysellyt jostain tuotteesta sen tuoksun perusteella. Ja molemmilla kerroilla olen siis tuotteen ostanutkin. Taidan olla jonkinlainen tuoksumaanikko ;) Mutta siis, jos hiuksenne kaipaavat 'kosteuspotkua', niin tämä tuote on nimensä veroinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti