lauantai 5. joulukuuta 2015

Olipas se onneton

Käsivoiteiden suhteen olen vaativa (tai paremminkin käteni ovat) ja jokainen kuivista käsistä kärsivä varmasti jakaa ajatukseni. Kesällä voin olla huoletta ja lätkiä minkälaista voidetta tahansa, mutta heti kun ilmat kylmenevät, alkavat käteni narahtaa ikävällä tavalla kuiviksi. 


Olen näköjään ottanut kuvan tästä Figs & Rougen käsivoiteesta syyskuussa eli niihin aikoihin tämän olen varmaan korkannutkin. Ja voi kuinka onneton tämä oli, ei siis kosteuttanut tarpeeksi käsiäni. Päivällähän tällainen voide menee, mutta siltikin minua vähän kiukutti. Olisi pitänyt käyttää tämä kesällä. Tuoksukin oli onneton, taisi tuo mokka tuoksua enemmän ja en oikein välitä sen tuoksusta. Juu, otin riskin kun tilasin tämän, mutta ajattelin josko tuo appelsiini tuoksuisi enemmän. Harmi vaan että juuri se appelsiini ei tuoksunut tarpeeksi. Pakkauksen ulkonäkö on kyllä mielenkiintoinen, en tiedä onko se överiydessään hieno vaiko kamala. Mutta niin, arvaattekin jo varmasti sen etten tätä käsivoidetta osta enää toiste.

 
Mulla on ollut tämä Crabtree & Evelynin käsivoide aiemminkin ja muistelen antaneeni sen työtoverille kamalan tuoksun vuoksi. Tämän sentään käytin itse loppuun, mutta en kyllä vieläkään ihastunut tuoksuun. Ensin se vaikuttaa hyvältä, taitaa tuo persikkaisuus tulla esiin, mutta sitten tulee hunajan tunkkainen aromi esiin. Hunajakin voi tuoksua hyvältä, mutta tässä se ei tee sitä.

Olen käyttänyt tämän lisäksi monia ko. merkin käsivoiteita, mutta ne ovat myöskin olleet sellaisia joita olen käyttänyt aiemminkin joten en niistä enää toistamiseen turise. Mulla on varmaankin mennyt ohitse jo se alkuhuuma mitä tunsin Crabtree & Evelynin käsivoiteita kohtaan. Edelleenkin pidän useimpien käsivoiteiden ihanista tuoksuista (ja sen vuoksi varmasti tulen ostamaan jatkossakin tiettyjä versioita), mutta huonot kosteutustehot ovat alkaneet tympimään. Nämäkin ovat sellaisia käsivoiteita joita mun pitäisi käyttää muulloin kuin talvella.

4 kommenttia:

  1. Tuubit on kyllä ihanan näköiset, nuo kierrettävät korkit on jotenkin sympaattiset. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäki tykkään tuollaisista korkeista vaikka hiukan epäkäytännöllisethän ne on =)

      Poista
  2. Crabtree & Evelyneista ehdottomasti mun mielestä kosteuttavin on se Gardener, mutta siinä on pahin haju. :D Käytän itse sitä vain öisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle senkään tehot ei riitä jos kädet ovat kuivat. Ja se tuoksu, se on todellakin kamala =D

      Poista