perjantai 30. tammikuuta 2015

Jouluisia suihkugeelejä

Viime kuussa tuli luonnollisesti käytettyä jouluteemaisia suihkareita, mutta valitettavasti yksikään niistä ei saanut meikäläistä hurmokseen.


Yveksen pallerosta kirjoitin jo aiemmin ja kuten tuli ko. postauksessa todettua, oli tämä melkoinen pettymys. Onneksi kaunis ulkomuoto ei hurmannut mua liikaa ja en tilannut tätä yhtä palloa enempää.


Tämä Yveksen suihkari ei ollut mikään pahalle tuoksuva, mutta kylmäksi jäin silti. Minä kyllä pidän karhunvatukan tuoksusta, mutta tässä oli jotain muutakin josta en niin välittänyt. Pitäisi joskus tilata Yvekseltä Plaisirs Naturen karhunvatukkaista suihkugeeliä, ainakin aikoinaan rakastin sen tuoksua joten olisi hauskaa testata olenko vielä samaa mieltä.


The Body Shopin Glazed Applelta odotin paljon, mutta himppasen petyin tähänkin. Tuoksu olisi saanut olla mun makuun vieläkin omenaisempi, sellainen kirpsakka, mutta sitä se ei ollut. Toisaalta, eipä kirpsakka vihreä omena olisikaan mikään kovin jouluinen tuoksu... Plussaa geeli sai jämäkästä koostumuksestaan, eipähän lurahdellut sormien välistä viemäriin kovin helposti.


Lushin So White hämmensi minua kovin. Pullosta tuoksuteltuna ja muistaakseni ensimmäisillä käyttökerroillakin tuoksu oli mukavan omenainen (ei tainnut kuitenkaan olla mitenkään kovin voimakas tuoksu Lushin tuotteeksi), mutta sitten tapahtui jotain mystistä ja se omenaisuus tuoksusta katosi, tuoksu muuttui jotenkin ei niin viehättäväksi. Myös koostumus oli melkoista litkua (harmi kun en muista oliko se sitä ihan alkuunsakin) ja mietin jo olivatko yövieraitten ipanat tehneet minulle jonkin jäynän tämän suhteen. En tiedä mitä tälle tapahtui, oon edelleenkin hämmentynyt.


Lushin Hot Toddy oli pettymys tuoksultaan, tämä oli liian mausteista mun makuun ja jopa jollain tapaa miehekkään tuoksuinen.


Hot Toddy sisälsi glitteriä joka säilytyksessä painui pohjaan, mutta ehkä parempi niin, ei niillä glittereillä ole mitään merkitystä pesun kannalta ;) Alussa koetin vähän ravistella pulloa, mutta sitten tulin tosiaankin siihen tulokseen jotta paree niitten on möllöttää tuolla pohjalla.

Siinä siis suihkarit, mutta sainpa minä käytettyä yhden palasaippuankin. Tällä ei ole mitään merkkiä, tilannut tämän olen Artemis -nimisestä nettikaupasta.



Saippua oli kyllä nätti, ei käy kiistäminen.


Harmi vaan ettei tämä tuoksunut mun nenään oikein millekään. Ei tämä muistini mukaan alussakaan tuoksunut samalla tapaa kuin vaikkapa Lushin palasaippuat ja ehkäpä pitkä säilytysaikakin oli tehnyt tepposet. Mulla on vielä toinen samantyyppinen saippua odottamassa käyttövuoroaan, saas nähdä tuoksuuko sekin yhtä pliisulle.

Huh, sitten vielä kroppakuorinnat joita oon kulutellut urakalla eli sain loppumaan 2 tällaista Freemanin suolakuorintaa.


Tosiaankin kauhukseni löysin jemmoistani vielä yhden tuubillisen tätä kuorintaa ja päätin käyttää sen rivakasti pois. Kaiken kaikkiaan oon tainnut käyttää tätä samaa kuorintaa 5 tuubin verran ja vaikka alun vaikeuksien jälkeen tulin aavistuksen verran enemmän sinuiksi tämän kanssa, en vaan oppinut pitämään tästä. Tästä postauksesta voitte lukea kuorintaan liittyviä ongelmia jotka sapetti mua melkoisesti. Toivottavasti mulla ei tosiaankaan ole enää tätä missään hyllyjen kätköissä, sitten voisin kokea pienimuotoisen kosmehermoromahduksen... ;)

4 kommenttia:

  1. Hot Toddy oli kyllä todella mausteinen, siihen mausteisuuteen alkoi kyllästyä jo parin käyttökerran jälkeen, enkä miekään noita glittereitä saanut liikkumaan mihinkään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, onneksi pullo oli pieni, muuten osa olisi saattanut päätyä käsisaippuaksi... =)

      Poista
  2. Joku muukin sanoin, että So white on tosi lirua. :( Mä kyllä tykkään tuosta TBS:n ompusta, yummy! :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa, mun suihkarissa ei sitten tainnutkaan olla mitään vikaa. Se oli kyllä aivan liian lirua =/

      Poista