lauantai 1. marraskuuta 2014

Lokakuun aikana loppuneet

No niin, jälleen on se aika kuusta jolloin tarttis tarkastella edellisen kuun loppuneita tuotteita. Kuukausi sitten arvioin tällaisen läjän loppuvan.


Lopputulos näytti tältä.


Eli ennustus meni pikkasen pieleen, Avonin kasvojen kuorinta ei loppunutkaan ja samoin kävi Cienin käsivoiteelle. Käsivoide olisi varmaankin loppunut jos en olisi joutunut käyttämään tuhdimpia käsivoiteita, se on nääs taas käsien kuivumisen aika koittanut... Ei sillä, tuo käsivoide on oikeasti hyvä, mutta kun meikäläisen tassut kuivuu, niin ne kuivuu kans.

Toki mulla kului tuotteita kuvan ulkopuoleltakin ja niistäkin tulee juttua tämän kuun aikana.

Vaan katsotaanpa ensi kuun ennustelua, tällaisen määrän tuotteita arvioisin saavuttavan loppunsa.


Oon aika varma että nämä kaikki loppuvat, tosin pieni epäilys on Yveksen hoitsikan suhteen (tosin tuubi on 'vain' 150 ml ja oon käyttänyt sitä jo joitain kertoja) ja samoin Yveksen kasvoveden suhteen. Kasvovettä en viime kuun aikana käyttänyt kovin montaa kerta ja just siksi kun mulla oli käyttövuorossa tuo Yveksen epäpuhtaalle iholle tarkoitettu Pure system-kasvovesi. Vaikkei kasvovesi tunnu kuivattavalta, niin varuilta sitä tuli käytettyä äärimmäisen harvoin, mulla kun oli tuolloin käytössä Laveran kasvovoide joka myöskin oli tarkoitettu epäpuhtaalle iholle joten en halunnut ottaa riskiä jotta iho kuivuisi liikaa. Nyt mulla on käytössä tuhdimpi kasvovoide joten mitään hätää ei pitäisi olla. 

Kuvasta puuttuu kaksi tuotetta jotka myös tulevat loppumaan ensi kuun aikana eli palasaippua jonka jämää en jaksanu alkaa kuvaamaan ja töissä oleva minituubillinen käsivoidetta.

Eli semmoset satsit tällä kertaa, katotaan sitten kuukauden päästä miten purnukoiden kävi =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti