lauantai 7. joulukuuta 2013

Joulukuun LivBox

Joulukuun LivBox tuli männä viikolla joten täytyyhän siitä pari sanasta lausua.


Teemavärinä oli pirtsakka pinkki.


Ja tällaista laatikosta paljastui.


Moni varmasti ilahtui MSCHIC:in huultenrajauskynästä, mutta mä olin vähän jotta blääh... Pitää katsoa pidänkö tämän itsellä vai kysynkö olisiko jollakulla tarvetta tälle.


Valitettavasti kynsitarratkin olivat mielestäni blääh, kynsihulluuteni aikana olisin varmasti ilahtunut näistä, mutta nyt niin ei tapahtunut. Tarrojen kuviokaan ei ole mieleeni, jotkut saivat sellaiset hopeamustat seepra(?)tarrat jotka olisivat olleet mulle sopivammat.


Minikokoinen vartaloemulsio on helppo napata reissuille mukaan, mutta valitettavasti koen Nivean brändinä vähän tylsäksi-siitäkin huolimatta että Nivealla on hyviä tuotteita. Jotenkin vaan olisin toivonut vartaloemulsiota joltain mielenkiintoisemmalta merkiltä.


Ja Favorakin on mielestäni tylsähkö ja en tiedä miksi, olenhan kuitenkin pitänyt kaikista kokeilemistani Favoran tuotteista. Ehkä tylsyyttä lietsoo hajusteettomuus ja pliisut pakkaukset. Hyi että, mä oon nyt kamalan rantulla päällä..! Kyllä mä kuitenkin mielellään kokeilen tämän seerumin ja varmaan tykästyn tähänkin =)


Tuoksunäytteet ovat vähän niin ja näin, mutta toisaalta kiva että miehillekin oli jotain tässä boksissa. En ole tuoksutellut näitä, kerran kaupassa haistelin pullon suusta tuota Killer Queenia ja se oli mielestäni aivan kamalan tuoksuinen. Saas nähdä mitä tykkään siitä ihan käytännössä...


Heh, ensi vilkaisulla luulin paketissa olevan jotain raidantekotarpeita kotioloihin ja aattelinki että eiiih, en ala... No, onneksi olin väärässä ja pahvilootassa olikin suihkeseerumi ja muotoiluneste.


Boksissa oli ekstrana tällainen suklaalusikka ja tämä oli kyllä mieluinen =) Tämä on jo käytettykin, tekaisin itselleni ja miehelle kaakarommitotit johon käytin tämän. Näin nimittäin jonkun kommentoivan kuinka makeaa yhdestä kupillisesta tuli joten aattelin tämän riittävän kahteen annokseen. Ja riittihän se, tosin laitoin mä sitten vielä kummankin kuppiin palaset valkoista suklaata tuomaan lisää makua...

Kuten tekstistä voi päätellä, en ilahtunut ikihyviksi tämän kuun boksista. Ehkäpä syy ei ole boksissa itsessään, ehkäpä oon vaan jotenkin alkanut kyllästyä bokseiluun..? En tiedä. Nyt pitäisi pikaisesti päättää jatkanko tilausta ja oon ollu vähän kahden vaiheilla. Loogisinta olisi pitää taukoa, mutta kun sen jälkeen en enää saisikaan tilattua bokseja halvempaan hintaan ja se hiukan harmittaisi. No, pitää tässä mietiskellä ja katsoa mitä teen.

Tykkäsittekö te muut livboxilaiset joulukuun laatikosta?

8 kommenttia:

  1. Mulle ei tule Liv-boxia, mutta Favoran tuote näyttäis olevan ehdottomasti tän kuun kiinnostavin tuote. :)

    VastaaPoista
  2. Tämä boxi oli niin viimeinen niitti kyllästymisen fiiliksiin, en tule jatkamaan tilaustani.
    Ainoa käyttökelpoinen tuote itselleni oli tuo Favora, että se siitä. Saan silläkin reilulla neljällä kympillä ostettua itselleni jotain todella mieluista.

    VastaaPoista
  3. Edelliseen lisäystä.
    Tarkoitin tietenkin että kolmen kuukauden satsi maksaa reilut neljäkymppiä :)

    VastaaPoista
  4. Jonna H.: Mä en osaa sanoa mikä olis mielenkiintoisin tuote. Toisaalta tuo Favora on suht arvokas tuote meikäläisen mittapuun mukaan eli odotukset sen suhteen ovat kovat =)

    Ano: Huh, onneksi joku muukin pettyi, mitä oon muitten kommentteja lukenu, niin tästä boksista on tykätty kovinkin paljon. Tuota rahahommaa itekki oon miettiny, boksien hinnalla saisi ostettua paljonkin tuotteita joista oikeasti tykkäisi =)

    VastaaPoista
  5. Mä sain boksini tänään ja mun mielestä boksi oli ok, muttei mitään parhaimmistoa. Luulisi, että olisivat joulukuuksi keksineet parempaakin? Lisäksi multa puuttui koko Nivea, niin tuli vähän sellanen fiilis että jaa. Vaikka mä en itse mikään meikkifriikki ole, mun mielestä joulukuun (tai marraskuun) boksiin olisi vähän niinkuin "kuulunutkin" meikkejä. :D Siis luomiväri/huulipuna/-kiilto/kynsilakka.

    Suklaajuttu vaikutti mielenkiintoiselta, samaten Favoran seerumi. Tykkään noista tuoksuista, joten kai nekin on ok (vaikka oon ostanu hirveesti uusia tuoksuja taas). Kynsitarroistakin sain onneksi ne omaan silmääni kivoimman näköiset (erivärisiä ja -kokoisia palluroita), vaikka muuten ei kynsijutut kiinnosta. Ehkä mä niitä tarroja kokeilen. Jos oisin itse saanut jotain eläinkuosia, olisi ne lähteneet ehdottomasti eteenpäin.... :/

    VastaaPoista
  6. Joo, ei tämä boksi oikein jouluisalta vaikuttanut =/ Näin jossain tarkemmin ne seeprakuvioiset kynsitarrat ja juuei, ei nekää olis sittenkään ollu mun juttu. Ne palluraiset olis olleet parhaimmat, mut minkäs teet...

    VastaaPoista
  7. Itselläkin jäi vähän laimea fiilis, vaikka boksi olikin nyt tosi hyvä arvoltaan.
    Nyt ei vaan itselleni ollut juuri mitään sellaista todella käyttöön tulevaa tuotetta, niin oli senkin takia vähän plääh.
    Mulle tuli Favoran tilalta Isispharman punaisuuden poistaja, jolle ei myöskään konkreettista käyttöä olisi tullut... Onneksi kaverille oli tullut tuo Favora ja hän taas ei sitä tarvinnut, mutta tuo Isispharma olisi kiinnostanut, niin tehtiinkin vaihtokaupat :).

    Aion kyllä itse jatkaa tilausta, ihan kivaa iloa nuista on kuitenkin aina ollut, vaikkei tuotteet aina nappiin menisikään :). Ei kuitenkaan tulisi nuita boksin tuotteita kovin helposti ostettua, niin saapahan testailla tällä tavalla ja onpahan löytynyt ihaniakin tuotteita joukosta :).

    Tällä hetkellä itse taidan vaan potea kosmetiikkaähkyä, ettei aina jaksa täysin enää innostua :D.

    VastaaPoista
  8. Mulla taitaa olla kans tuollaista ähkyä, tosin tänään olin kyllä ihastunut kun tutkailin Feeluniquen pakettien sisältöä...

    Ja niin mä vaan jatkoin LivBoxin tilausta seuraavat 3 kk, katon sitten sen jälkeen mitä teen ;)

    VastaaPoista