tiistai 13. syyskuuta 2011

Sunsilk

Yritin miettiä milloin olin viimeksi ostanut Sunsilkin tuotteita. Ei kuulkaas tullut millään mieleen, aloin jo miettimään et olenkohan koskaan ostanutkaan niitä... Noh, ihan varmasti olen, mutta siitä täytyy olla julmetun kauan, siis suurinpiirtein 10 vuotta jos ei enemmänkin. Syytä siihen en tiedä, tosin minulla oli pitkään kausi jolloin käytin vain kampaamotuotteita koska se oli minulle jonkinlaista luksusta. Nykyisin käytän molempia ja täytyy sanoa ettei marketista ostettavat shampoot ja hoitsikat välttämättä ole sen huonompia kuin kampaamoista ostetut. Toki molemmista löytyy pettymyksiä, mutta niinhän se menee muissakin tuotteissa. Enisveis, joskus aikoja sitten bongasin Cittarista tarjouspaketin jossa oli shampoo ja hoitoaine. Nappasin sen sitten mukaani, hinta kun ei ollut paha.


Ensinnäkin pakko sanoa tuosta pakkauksesta. Oi miksi pitää pakata turhaan? Onhan se toki ns. hienomman näköistä, mutta yhtälailla olisin ostanut pakkauksen jossa pullot olisi teipattu simppelisti toisiinsa kiinni. Turhaa jätteiden tuottamista, murrin murrin... Mutta, sitten asiaan. Nämä Co-Creations Lively Clean & Fresh shampoo ja hoitsikka soveltuvat normaalille hiuslaadulle. Ihan mukavia tuotteita, ei mitään valittamista ja en sen kummemmin pystykään näitä arvioimaan. Hinnan ja laadun suhde on siis kohdillaan. Ainut miinus tulee tuoksusta. Ei, se ei ole paha, mutta minä kun arvostan herkulliselle tuoksuvia tuotteita. Nämä eivät oikein tuoksuneet miltään. Tai siis toki tuoksuivat, mutta eivät mitenkään hurmaavan ihanille. Tuoksufriikit ymmärtävät varmasti mitä ajan takaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti