lauantai 13. marraskuuta 2010

Suklaa & vanilja

Taannoin nappasin kaupasta mukaan kotimaisen XZ suklaa & vanilja hoitiksen. Siis tämän näköisen putelin.


Kyseisen linjan shampoota en ole kokeillut ikinä, joten siitä en osaa sanoa mitään. Tämä hoitoaine on rauhoittava (kuten pullossakin lukee), mutta sen toimivuudesta ko. asian suhteen en pysty sanomaan juuta enkä jaata, minulla kun ei ollut tarvetta millekään rauhoittavalle ominaisuudelle. Mutta mitä olen pikaisesti lukaissut arvioita, on tämä tehnyt monien päänahkaongelmille hyvää. Niin kuin kaikki tietävätkin, ei näissä XZ:n tuotteissa ole lainkaan silikonia tai silikoniyhdisteitä. Lisäksi tuotteet ovat kotimaisia joten siitäkin tuotteet saavat plussaa.

Ensialkuun en oikein tykännyt tästä hoitoaineesta ja edelleenkin olen sitä mieltä ettei tämä ehkä ole tarpeeksi hoitava minun hiuksilleni. Mutta toisaalta, eipä tämä minun tukkani mitenkään huonoltakaan tunnu... Ehkä tuo silikonien puute aiheuttaa nämä tuntemukset..? Mene ja tiedä. Tuoksu on mielestäni aika pliisu, minusta tämä ei siis tuoksu mitenkään selkeästi suklaalle ja vaniljalle. Mutta nämä ovat taatusti taas niitä makuasioita, jonkun mielestä tämä kun saattaakin ehkä tuoksua liikaa... Yksi asia minua ihmetyttää. Yleensä hoitoaineet kuluvat minulla hitaanlaisesti, mutta tämä yksilö tuntuu kuluvan suht nopsaan. Tietysti syy on käyttäjässä, länttään tätä normaalia enemmän päähäni, ehkä juurikin siksi ettei tämä tunnu hirvittävän hoitavalta tuotteelta.

Ihan kiva hoitis siis, itselleni en vain olisi tätä heti ostamassa lisää. Olen kokeillut XZ:n tyrnijuttuja (muistaakseni peräti shampoota ja hoitoainetta, täysin varma en kuitenkaan ole) ja minulla on sellainen mielikuva, että ne taisivat olla enemmän minun makuuni. En ainakaan muista mitään negatiivista niistä. Suosittelen kyllä suosimaan näitä XZ:n tuotteita, hinta-laatusuhde on kyllä kohdillaan ja onhan kotimainen vaihtoehto hyvinkin ekologinen valinta =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti