lauantai 7. maaliskuuta 2015

Pinkki!

LivBoxista tullut L'Oréalin Skin Perfection Unifying Day Moisturiser oli pakkauksensa puolesta vallan piristävä tapaus. Kukapa nyt ei tykkäisi katsella tällaista hurmaavan pinkkiä purnukkaa kylppärissään?
 

Voide itsessään oli hentoisen vaaleanpunaista ja hyvin miedon tuoksuista.


Kuvauksen mukaan tämän piti tasoittaa ihon sävyä ja olisi tämän pitänyt tehdä ihon laadustakin paremman antamalla luonnollista heleyttä. No joo, minä en kyllä huomannut sävyn tasoitusta tahi laadun paranemista, ilmeisesti ihoni on sen verran heikossa hapessa. Muuten tämä kyllä oli ihan kiva voide, mutta jälleen kerran sellainen joka ei aiheuttanut mitään wow-efektiä.

Toinenkin LivBoxista tullut kasvovoide tuli käytettyä eli tämä minikokoinen No7 päivävoide.


Voide on tarkoitettu kuivalle/erityisen kuivalle iholle ja kyllä tulin siihen tulokseen jotta taisipa tämä olla minun iholleni liian tuhtia kamaa vaikkei tämä ihan jankkia koostumukseltaan ollutkaan. Välillähän tällaisia voi käyttää kun tuppaa tuota pintakuivuutta olemaan, mutta jos olisin käyttänyt tätä täysikokoisen, niin luulenpa että jossain vaiheessa epäpuhtaudet olisivat lisääntyneet entisestään. Loppuvaiheessa sitten hiukan huijasinkin ja lätkin lopun voiteesta sinne tänne kropalle. Muistini mukaan tämä tuoksui miedosti ja tuoksu olikin ihan kiva.

Onko joku teistä käyttänyt näitä tuotteita ja jos olette, niin tykästyittekö minua enemmän näihin?

4 kommenttia:

  1. Mä oon säästellyt tuota Lorealia nyt keväämmällä käytettäväksi, mutta muistaakseni se sisältää silikonia, joten vähän jännittää meneekö iho tukkoon ja tulee epäpuhtauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mähän oon niin laiska etten jaksa tutkia onko tuotteissa silikonia =) Tiedä häntä vaikka siinä olisi osasyy mun ihon epäpuhtauksiin...

      Poista
  2. Mä kokeilin kerran tota Lorkkua mun iholle, ei todellakaan kuivan tai pintakuivan ihon voide, mutta sopii rasvoittuvalle ja sekaiholle varmasti paremmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuivalle iholle ei varmasti olekaan se parhain vaihtoehto. Mullahan on epäpuhtauksien lisäksi pintakuivuutta ja mun iholla pelitti hyvin, mutta tuskinpa tätä tulee ostettua kun ei ollut mitenkään ihmeellinen tuote =)

      Poista